MJump Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Hi, Ik kan nu al een tijdje niet verder, omdat ik eerst burning desire moet voltooien. De missie is geen probleem, op het einde gaat het mis. Ik moet dan mijn nieuwe vriendin naar huis brengen. Als ik dan in de rode cirkel sta, zie je zegmaar de straat van boven, en zie je Denise (volgens mij) weglopen. De straat van boven blijft zo staan. Ik kan niet meer lopen, springen, schieten of wat dan ook... Doe ik iets verkeerd? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Hi,Ik kan nu al een tijdje niet verder, omdat ik eerst burning desire moet voltooien. De missie is geen probleem, op het einde gaat het mis. Ik moet dan mijn nieuwe vriendin naar huis brengen. Als ik dan in de rode cirkel sta, zie je zegmaar de straat van boven, en zie je Denise (volgens mij) weglopen. De straat van boven blijft zo staan. Ik kan niet meer lopen, springen, schieten of wat dan ook... Doe ik iets verkeerd? Ik denk dat dit een bug is. het is mij nog nooit overkomen :S Ik denk dat je hier even beter kunt kijken. er is een patch voor gta sa maar ik denk dat die voor de hot coffee is :l Maar je moet naar rockstargames.com gaan dan linksboven in naar downloads. Dan even wachten en dan pc patches aanklikken Dit is wel alleen voor de pc versie. Vriendelijke groet stijn Reageren
kristof01 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik had net hetzelfde aan de hand. Het best raad ik je aan om gewoon een savegame uit onze database te downloaden. Alvast veel succes, Kristof. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Hi,Ik kan nu al een tijdje niet verder, omdat ik eerst burning desire moet voltooien. De missie is geen probleem, op het einde gaat het mis. Ik moet dan mijn nieuwe vriendin naar huis brengen. Als ik dan in de rode cirkel sta, zie je zegmaar de straat van boven, en zie je Denise (volgens mij) weglopen. De straat van boven blijft zo staan. Ik kan niet meer lopen, springen, schieten of wat dan ook... Doe ik iets verkeerd? Ik denk dat dit een bug is. het is mij nog nooit overkomen :S Ik denk dat je hier even beter kunt kijken. er is een patch voor gta sa maar ik denk dat die voor de hot coffee is :l Maar je moet naar rockstargames.com gaan dan linksboven in naar downloads. Dan even wachten en dan pc patches aanklikken Dit is wel alleen voor de pc versie. Vriendelijke groet stijn Ik kan dit bevestigen; het is inderdaad een bug. Ik heb dit probleem namelijk wel eens eerder gehoord, je kon haar gewoon mee naar haar huis brengen maar ze wou haar huis dan niet in. Ik heb net voor je rond gezocht, en ik zie veel meer mensen met dit probleem. Er was iemand die zei: 'Neem haar mee uit eten.' Dat zou je kunnen proberen, stap met haar in een auto en ga bijvoorbeeld naar de Burger Shot. Neem haar daarna weer mee naar huis. Ik garandeer je niet dat het werkt, want ik heb het nog nooit uitgeprobeerd. Ik adviseer je anders om een savegame te downloaden waar de missie al is gedaan. Voor V2 kan dat hier, voor V1 kan dat hier. Reageren
MJump Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Was ook vergeten om erbij te zetten dat het op de ps2 is... Ik zal is wat tips uitproberen =). Alvast bedankt allemaal EDIT: Is dus niet gelukt. Het gebeurt nog steeds =( Bewerkt: 23 juni 2007 door MJump Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik heb dit ook een keer bij een savegame gehad. Er is geen oplossing die altijd werkt. Wat bij mij geholpen heeft is onzettend lang wachten. Na een 15 minuten ging ze uiteindelijk naar binnen. Aan gezien je de PS2 versie hebt raad ik het je aan dat eens uit te testen. Dioe de missie en op het punt waar je moet wachten laat je hem gewoon maar gaan. Ga dan wat anders en kijk om de zoveel minuten of ze al terug is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.