justin$ Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 san andreas punk kleding wagens welke namen plaatsen dank Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 san andreas punk kleding wagens welke namen plaatsen dank Wil je alsjeblieft goed uitleggen waar je het over hebt? Zo kunnen we je niet helpen. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Als je wilt dat CJ op een punker lijkt zou ik eerst even langs de kapper gaan en bijvoorbeeld een Blonde Mowhawk nemen. Echte punkkleding is volgens mij niet te vinden maar ik denk dat Sub Urban er het dichtst bij in de buurt komt. Wat je vraagt over wagens en naamplaatsen snap ik niet helemaal maar je kan hier alle wagens van San Andreas bekijken en je kan hier alle vindplaatsen van winkels, ziekenhuizen etc. vinden. Wat je over namen bedoelt zal je nog even moeten uitleggen, maar ik hoop dat je wat aan deze post hebt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.