karamanci Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik heb zoujuist sa mp gedownload eerst lukte het niet maar nu wel,,, kan ieamnd me meer vertellen over de leuke servers en commands en controls? Reageren
spoeky Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Start SA:MP op. Onderin zie je 3 tabladen staan. Klik op het tablad internet. Nu gaat hij verschillende servers opzoeken. Als je een leuke server ziet, klik je er met de muis 1 keer op. Onderin zie je Adres staan. Daarachter staan verschillende getallen. Kopier die getallen. Ga nu terug naar het tablad favorieten. Klik nu bovenin servers aan. In dat menu klik je op add server en plak je de code van de server in het balkje. De server staat nu bij favorieten. Er zijn verschillende servers. 1 bekende is bijvoorbeeld Mr-green. Daarin werk je met levels. Om je level te verhogen kan je gaan racen of deathmatches doen. Om de zoveel tijd zie je in het beeld dat er over 80 seconden een race of deathmatch komt. Deathmatch is dat je elkaar in eenn bepaalde gebied moet neerschieten. Diegene die de meeste mensen heeft doodgeschoten wint. Natuurlijk kan je in de server ook gewoon rondrijden. Je kan dan elkaar ook neerschieten om je level te verhogen. Maar drivebyen mag niet! Je hebt ook servers waarbij ze met een ander systeem werken. Daarin kan je in beeld /races typen. Dan zie je de beschikbare races. Op sommige servers kan je zelf dus een race of deathmatch starten. Ook kan je bij sommige servers naar een pot goud zoeken. Om de kwartier komt er een hint waar je de pot goud kan vinden. Er zijn dus verschillende servers. Het verschilt dus per server wat je moet doen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Reageren
karamanci Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 maar hoe heten de types waar bij je pot goud moet zoeken en waar zijn de banken om geld erin te stoppen? Reageren
henrix7 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 ik heb een vout in sa-mp 0.2 als ik sa-mp op start en ik klick een server aan dan doet hij niks er komt aleen een zwarte beeld voor maar 2 sec en dan doet hij niks ik heb bij heel veel servers uitgeprobeert wie weet het hoe ik dat kan oplossen ? Reageren
spoeky Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 maar hoe heten de types waar bij je pot goud moet zoeken en waar zijn de banken om geld erin te stoppen? Het heeft niet echt een naam. Je moet echt een server aanklikken om te zien wat je daar kan. Vaak als je op F6 klik en je typ /help in, kan je zien wat je in de server kan doen. Om de kwartier kan je dus naar een pot goud zoeken op sommige servers. Je hebt 5 minuten de tijd. De pot goud kan door heel San Andreas liggen. Maar je krijgt er altijd een hint bij. Vanuit die hint zou je kunnen weten waar de pot goud ligt. Als je hem hebt gevonden, verwacht geen pot met echt goud erin. Er staat gewoon een rode marker. Op sommige servers kan je geld storten en pinnen. Je moet dan naar een etenszaak (cluckin' bell, burgershot etc.). Dan moet je in een marker staan en een code invoeren. Maar je hebt ook servers waar je zonder bank werkt. Dan wordt je geld gelijk bij je stats gezet. Dus rechtsbovenin kan je zien hoeveel geld je hebt. Als dat op is, heb je geen geld meer. Op servers met een banksysteem kan je dan nog wel geld pinnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.