Jump to content

bepaald soort toetsenbord.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heej mensen, dit leek mij de beste plek voor dit topic, dus vandaar :)

cam00001mn7.png

Dit is het toetsenbord dat ik normaal gebruik.

Het probleem is, dat deze draadloos is, en met constant het probleem van lege batterijen, was ik op zoek naar eentje met snoer.

Probleem is, dat ik nergens een toetsebord kan vinden met dezelfde opbouw (en ik wil er een met dezelfde opbouw, omdat ik die gewend ben, bij normaal gebruik en bij gamen) als deze (en dan heb ik het over de plaats van de pijltjestoetsen en de home, Pup en Pdown, end delete en insert knoppen, het liefst ook inclusief de cd-bedieningsknoppen)

Weet iemand of dat deze opbouw een speciale naam heeft? en zoja, welke?

Bewerkt: door Proximitus
Geplaatst:
Heej mensen, dit leek mij de beste plek voor dit topic, dus vandaar :)

cam00001mn7.png

Dit is het toetsenbord dat ik normaal gebruik.

Het probleem is, dat deze draadloos is, en met constant het probleem van lege batterijen, was ik op zoek naar eentje met snoer.

Probleem is, dat ik nergens een toetsebord kan vinden met dezelfde opbouw als deze (en dan heb ik het over de plaats van de pijltjestoetsen en de home, Pup en Pdown, end delete en insert knoppen, het liefst ook inclusief de cd-bedieningsknoppen)

Weet iemand of dat deze opbouw een speciale naam heeft? en zoja, welke?

Waarom wil je een met dezelfde opbouw?

Ik zou een keer naar de mediamarkt ofzo gaan en daar vergelijken, of een set oplaadbare batterijen nemen.

Geplaatst:

Ik zei al dat ik iedere keer gekloot heb met batterijen, die dingen zijn me nooit goed gezind.. En dezelfde opbouw is omdat ik die gewend bent, met normaal gebruik en met gamen.

Geplaatst:
Ik zei al dat ik iedere keer gekloot heb met batterijen, die dingen zijn me nooit goed gezind.. En dezelfde opbouw is omdat ik die gewend bent, met normaal gebruik en met gamen.

In oplaadbare batterijen zit meer power dan in gewone (als je bv. 2300mAh neemt).

Als je 4 hebt en er 2 in het toetsenbord moeten, heb je dus altijd 2 reserve en hoef je alleen maar even te wisselen.

Mischien zijn er ook andere toetsenbordindelingen die je ook goed vind, daarom zou ik eens een paar proberen.

Geplaatst:

Draadloos toetsenborden en muizen zijn altijd slecht.

Kijk eens naar de maker van dat soort toetsenbord en ga naar de site,maybe vind je je toetsenbord op de site en kan je direct kijken of er een bestaat met kabel :)

Geplaatst:
Draadloos toetsenborden en muizen zijn altijd slecht.

Kijk eens naar de maker van dat soort toetsenbord en ga naar de site,maybe vind je je toetsenbord op de site en kan je direct kijken of er een bestaat met kabel :)

hangt er ook vanaf wat je koopt.

Met Labtec heb IK geen problemen, en ze typen ook prettig.

En ik heb een draadloze oplaadbare lasermuis, en die is ook prima.

Geplaatst:

Het merk is hp, deze werd standaard meegeleverd met de pc. Ik heb hier en daar al rondgezocht, maar toch is er weinig van te vinden :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...