__* Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Missie(s): T-bone mendez & alle 3 de Zero missies Cheaten: Mag, maar niet schadelijk Versie: 1.01 Overig: - GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) T-bone Mendez - Mission Passed! Beloning $5000 - Respect + Note: Voor Zero heb je nog niet genoeg geld om hem te kopen. Je hebt grof gezegd nog zo'n $10000 nodig. Als jij nu nog even 2 missies doet, en je savegame daarna weer in dit topic plaatst, dan doe ik ze zometeen alsnog om de aanvraag compleet af te ronden. @Hieronder: Ik vind het persoonlijk niet echt netjes cheats te gebruiken bij een aanvraag, ook al mag het gewoon. Bewerkt: 22 juni 2007 door -Matthijs-
__* Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Dankjewel ! Okee is goed, dan ga ik ze zo even doen Ik heb nu Zero gekocht, dus als je wil mag je deze missies nog voor mij doen En bij de missie van Mike Toreno heb ik een probleem :S want als ik wegrij van het vliegveld en dan de poort uit zie ik die rode circel en op de map het gele vierkantje, dan rij ik dus door de circel heen en dan verdwijnt de circel maar op de map blijft wel het gele vierkantje staan.. en verder kan ik niks doen, ik heb san andreas al eerder uitgespeeld en ik kan me niet herinneren dat dit zo was Dus zou jij of iemand anders deze missie dan ook willen doen? Of misschien een idee zodat dit over is? GTASAsf1.b Bewerkt: 23 juni 2007 door __*
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Ik doe het wel. Gehaald: Mike Toreno Beloning: $7.000 Gehaald: Air Raid Beloning: $3.000 Gehaald: Supply Lines Beloning: $5.000 Gehaald: New Model Army Beloning: $7.000 Overig: De asset Zero RC is nu compleet; hij genereert nu $5.000. Ik heb natuurlijk geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 23 juni 2007 door Jow Tommy Verceti
Recommended Posts