Jump to content

Bomb Da Base Act II

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi jongens,

Ik ben nieuw hier op het forum!

Ik zit vast bij de missie Bomb Da Base Act II. Ik heb al alles geprobeerd , maar ik graak niet verder.

Weet er mischien iemand een leuke, makkelijke en handige site waar ik meer over missie's te weten kan komen en waar ze tips geven?

Vriendelijke Groetjes , Cherryl

Geplaatst:

Heey Cherryl, welkom op het forum! :cya:

Op wikigta staat precies wat je moet doen in de missie. Hier kan je meer informatie vinden over de missie. ;)

Ik heb hier nog wat tips voor je:

- Zorg dat je een rocket launcher bij je hebt. Dan kan je ze het makkelijks neerschieten. ;)

- Gooi geen bommen. Als je bommen ga gooien, rennen de columbianen weg!

- Zorg dat je voor 8 ball blijft. Dan heb je minder kans dat hij wordt doodgeschoten.

- Schiet de columbianen bij de trap vanaf een afstand.

Veel succes met de missie! :bier:

Geplaatst:

Hoi Spoeky,

Bedankt voor je reactie! Leuke site trouwens. Ik snap alleen je 3de puntje niet. Moet je op de boot lopen voor 8-Ball? Of wat bedoel je ?

Groetjes,

Cherryl x

Geplaatst:

Je moet 8 ball voor blijven. Als hij al op het schip is en jij niet, dan is hij zo dood. Als als hij dood is, heb je de missie niet gehaald. ;) Ben je hem voor, dan kan je die columbianen eerder neerschieten. En zo word 8-ball minder geraakt. ;)

Hopelijk snap je het nu. :)

Geplaatst:

Nee, niet echt eigelijk. ( Sorry )

Op een gegeven moment zegt 8-Ball " Get a good ventage point , when i get in & you fire the first shot " Jij zegt dus dat je op dat moment naar de boot toe moet lopen en iedereen dood moet knallen ? Of wat bedoel je ?

Groetjes,

x Cherryl x

Geplaatst:

Op een gegeven moment zegt 8-Ball " Get a good ventage point , when i get in & you fire the first shot " Jij zegt dus dat je op dat moment naar de boot toe moet lopen en iedereen dood moet knallen ? Of wat bedoel je ?

Groetjes,

x Cherryl x

8-Ball zegt tegen je dat je een goede plek moet zoeken om te kunnen schieten met je sniper. Er wordt een blauw marker op het van het gebouw naast je bedoeld. Loop de trap aan de zijkant op om er te komen. Zodra je schiet gaat hij lopen. Dus begin met het schieten op de twee bewakers aan wal (bij de auto's). Werk daarna alle vijanden van links naar rechts af (de looprichting van 8-ball). Er staan meen ik me te herinneren ook tonnetjes op het schip die ontploffen zodra je erop schiet. Zo kun je ook makkelijk vijanden neerhalen. Veel succes met de missie.

Geplaatst: (bewerkt)

Groetjes,

x Cherryl x

Nou kijk.Je krijgt een Sniper van 8-Ball.Dan zegt ie Get a Good Vantage Point.Dus je loopt daar de trap op bij de haven.En schiet de Gangsters bij de boot neer zodat 8Ball kan doorlopen.Als je ze allemaal hebt neergeknalt,dan zie je in een Cutscene,waar 8-Ball rent voor zijn leven terwijl de boot ontploft.Hopelijk is het duidelijk :D

Mvg:Gino

EDIT:Te laat.BassieJ was me voor :7

Bewerkt: door Gino99
Geplaatst:

Bedankt Jongens !

Ik ben helemaal op het dak gaan staan en heb ze allemaal omgebracht met mijn bazooka! Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken, want nu kan ik weer verder in het spel!

Groetjes,

x Cherryl x

( Topic mag dicht. )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...