ErnstJ Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 met welke helicopter kan je autos vervoeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Met een Skycrane, hij is alleen tijdens de missie Up Up and Away in het spel. Of hij zo blijft als je hem in de hangar van de airstrip zet weet ik niet. Waarschijnlijk wordt het dan weer een gewone Leviathan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorran Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Met een Skycrane, hij is alleen tijdens de missie Up Up and Away in het spel. Of hij zo blijft als je hem in de hangar van de airstrip zet weet ik niet. Waarschijnlijk wordt het dan weer een gewone Leviathan Komt ie wel weer bij een andere missie terug??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 wil je nog eens de reactie van brokentable lezen? dan weet je het antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 idereen zei eerst dat het de hunter was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 idereen zei eerst dat het de hunter was de hunter is een apache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Komt ie wel weer bij een andere missie terug??? Nee, hij is er echt alleen met de missie: Up up and away Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 kun je die dan niet in een hangar zettu¿¿ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 vet irri dat hij er neit meer is want dan kan je ook niet auto's exporteren die heel ver weg zijn :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) Ja, klopt. Is er geen ander vliegend voorwerp waarmee dat kan ofzo :huh: En ja dan word ie gewoon een Levithian Bewerkt: 14 december 2004 door Slimm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 vet irri dat hij er neit meer is want dan kan je ook niet auto's exporteren die heel ver weg zijn :huh: 1 van de eigenschappen van een auto is vaak dat hij kan rijden :-) Kun je niet voorzichtig rijden en haal je export nooit (overkomt me regelmatig, ik haat inhouden met rijden) probeer dan een spoorlijn te zoeken en rij daar over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 wel jammer dat die heli er niet meer is met zon magneet er aan , ach jah dan maar goed rijden he :rolleyes: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ik zelf had even geprobeerd de skywatcher in me hangar te zetten maaar als je save`t en dan weer load is tie gewoon weg :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 probeer een spoorlijn te zoeken en rij daar over. en dan whoeemmmmmmmmmmm auto kapot gereden door een trein, das niet zown goeie tip jonge B) (of je moet achter en voor goed in de gaten houden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.