Jump to content

Release gruwelijk computerspel uitgesteld

Recommended Posts

Geplaatst:

Release gruwelijk computerspel uitgesteld

De leverancier van 'Manhunt 2', het computerspel dat in Groot-Brittannië is verboden wegens te gruwelijk, stelt de release van het spel uit. Ook in België ontstond wat ophef omdat het in ons land vrij te koop zou zijn. De uitgever zwicht nu voor de internationale druk

Take-Two Interactive Software zei in een verklaring zowel bekommerd te zijn om de vrijheid van expressie. In de marketing van het product zal het bedrijf zich verantwoordelijk opstellen, aldus de verklaring.

In het computerspel kruipen spelers van een psychopaat die mensen besluipt en met bijlen en voorhamers vermoordt. Naar aanleiding van de release vroeg de Gezinsbond de verkoop van dergelijke agressieve spelletjes aan minderjarigen bij wet te verbieden.

Geplaatst:

Ten eerste id het geen Computerspel want hij verschijnt enkel op de PS2, PSP en op de Wii.

Ten 2e bestaat dit topic al 3 keer waarvan er 2 zijn samengevoegd.

Ik vind het wel belachelijk dat hij gecancelled wordt, ik wil hem spelen op mijn PSP!

Boris H.

Geplaatst:

Het z'n weer die oude gasten die willen dat de oude tijd terugkomt.

Mooi niet,we vervelen ons eindelijk NIET en die saaie en vervelende oude mensen willen dat weer verpesten.

Ik ga toch eens een staking moeten houden :schater:

Geplaatst:

In Engeland komt ie niet uit en nu heb ik vernomen dat ook Italie geen Manhunt 2 in de schappen gaat krijgen.

Geplaatst:

:duh:

Welke Games moeten we wel dan spelen?! "The Adventures of fluffy the rabbit"?!... Het wordt te erg,ik begrijp wel dat de oude generatie met ons inzit maar kan het niet wat relaxer? Ik bedoel, als er nog maar een game uitkomt en er zit maar één voorwerp in en één misie in waarbij je een voorhamer in het gezicht moet planten van iemand krijgen we al kritiek! Ik vind dat games de enige plaats is waar we ons kunnen op afreageren. Moesten er geen spelletjes bestaan met geweld zouden we ons gaan afreageren op mede-mensen, en dat is veel erger dan een onozele game die je binnen 20 jaar toch vergeet ...

Aan de ene kant ben ik het wel mee eens met de gezinsbond, het moet inderdaad verboden worden onder de 16 jaar. Als kinderen van 8 jaar dit te spelen krijgen,zullen ze met zulke gedachten rondlopen en dan komt puntje bij paaltje dat er weer een drama gebeurt :N...

IB

Geplaatst:

op een lan party zag ik iemand met een plaatje op zn scherm waar op stond:

waarom willen volwassenen alle games verbieden?

als het kinderen zou kunnen beinvloeden zouden er nu mensen die in de jaren tachtig pacman speelden nu stil in een hoekje zitten, pillen eten en naar eentonige techno muziek luisteren.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...