sentica Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik heb nu 100% territorium in los santos (53/53), maar nog steeds vallen de ballas aan, en telkens hetzelfde gebied. heb ik dan iets over het hoofd gezien? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik heb nu 100% territorium in los santos (53/53), maar nog steeds vallen de ballas aan, en telkens hetzelfde gebied. heb ik dan iets over het hoofd gezien? Nee, dat heb je niet. Als je alles hebt, dus 100%, dan zullen ze jou niet meer moeten aanvallen. Mag ik overigens nog wel even weten in welke categorie missies je bent? Bij de 'Los Santos' missies of de 'Return to Los Santos' missies? Als je nog bij die eerste bent, dan vermoed ik dat het eventueel daar aan zou kunnen liggen. Dit omdat je, zodra je naar de Badlands gaat, alle gebieden weer verliest. Het kan ook zijn dat je gewoon met een bug te maken hebt, deze zijn meestal niet te ontwijken. Reageren
sentica Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik heb nu 100% territorium in los santos (53/53), maar nog steeds vallen de ballas aan, en telkens hetzelfde gebied. heb ik dan iets over het hoofd gezien? Nee, dat heb je niet. Als je alles hebt, dus 100%, dan zullen ze jou niet meer moeten aanvallen. Mag ik overigens nog wel even weten in welke categorie missies je bent? Bij de 'Los Santos' missies of de 'Return to Los Santos' missies? Als je nog bij die eerste bent, dan vermoed ik dat het eventueel daar aan zou kunnen liggen. Dit omdat je, zodra je naar de Badlands gaat, alle gebieden weer verliest. Het kan ook zijn dat je gewoon met een bug te maken hebt, deze zijn meestal niet te ontwijken. kebbet spel al uitgespeeld, tis gwn om 100% te halen. maarja, het dan wrs dan wel een bug zijn Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik heb nu 100% territorium in los santos (53/53), maar nog steeds vallen de ballas aan, en telkens hetzelfde gebied. heb ik dan iets over het hoofd gezien? Nee, dat heb je niet. Als je alles hebt, dus 100%, dan zullen ze jou niet meer moeten aanvallen. Mag ik overigens nog wel even weten in welke categorie missies je bent? Bij de 'Los Santos' missies of de 'Return to Los Santos' missies? Als je nog bij die eerste bent, dan vermoed ik dat het eventueel daar aan zou kunnen liggen. Dit omdat je, zodra je naar de Badlands gaat, alle gebieden weer verliest. Het kan ook zijn dat je gewoon met een bug te maken hebt, deze zijn meestal niet te ontwijken. kebbet spel al uitgespeeld, tis gwn om 100% te halen. maarja, het dan wrs dan wel een bug zijn 100% gangterritorium is niet nodig voor de 100% van de game, het is alleen handig om niet in 'gevaar' te zijn. Als alles is veroverd wordt je normaal gesproken niet aangevallen door de andere gangs. Dat is het enige voordeel. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Ik had precies hetzelfde probleem, dus na de terugkeer in LS en 100% gebieden. Bij mij werd ook constant hetzelfde gebied aangevallen, bij nader bestudering van de map kwam ik erachter dat bij mij het meest noordelijke en allerkleinste gebied niet volledig groen gekleurd was maar bruin. Dit betekent dat het een gedeeld gebied is waar zowel Ballas als Orange Grove rondlopen, dit is gebeurd omdat ik tijdens de 2de of 3de wave het loodje had gelegd, dit was voor het spel echter voldoende om dat gebied toe te voegen aan mijn gebieden en dus ook voor de 100% v/d gebieden. Maar omdat het een gedeeld gebied is en er dus nog Ballas rond kunnen lopen bestaat er nog de mogenlijkheid dat een aangrensend gebied wordt aangevallen. Bij mij grensde aan dat gebied maar 1 ander gebied waardoor het altijd dit gebied was wat werd aangevallen. Conclusie: hoogstwaarschijnlijk heb jij hetzelfde probleem en zal je dus goed naar de kleuren op de kaart moeten kijken welk gebied niet groen gekleurd is en in dát gebied zal je de laatste gangwar moeten starten. succes Bewerkt: 22 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.