Jon-asses Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Ik heb met een tutorial van BaasB een signature gemaakt. Ik heb 6 maanden stilgelegen, maar dankzij BaasB is het me gelukt weer een signature te maken. Nouja genoeg geBaasB't, hier is die sig: Ik wil, voor dat jullie gaan raten, BaasB even bedanken voor deze fantastische tut. Zonder hem had ik dit nooit kunnen maken, eigenlijk is hij dus verantwoordelijk voor dit kunstwerkje. Eigenlijk vind ik wel dat BaasB één van de beste Photoshoppers van GTAForum is. Dus mensen, denk niet ''Wat is dat toch knap van Jon-asses", maar sta er eens bij stil hoe geweldige tutorial die BaasB toch wel niet gemaakt heeft. Bewerkt: 22 juni 2007 door Jon-asses Reageren
Eros Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Mooie signature, Jon-asses. Alles ziet er netjes uit, mooie effecten en kleuren op de achtergrond en de render past goed bij de rest. Een ding dat me wel stoort is dat blokje rechts naast Ronaldihno zijn arm. ^^ Past totaal niet bij de rest, en ook de tekst vind ik iets minder, hij is iets te veel tegen de kant geplaatst, maar de kleuren en effecten op de tekst zijn dan weer beter. Mooie signature dus, en hij krijgt van mij een 8/10. Maar zoals je zelf al zei kon deze prachtige signature alleen maar verwezelijkt worden met de prachtige tutorial van BaasB. Zonder BaasB had je dus inderdaad geen mooie signature kunnen maken. Dus eigenlijk zou al deze commentaar naar BaasB moeten gaan, en niet naar jou. En het is dus ook heel terrecht dat je BaasB bedankt. Want na zes maanden niets te hebben gedaan in Photoshop is deze signature wel erg goed. Bewerkt: 22 juni 2007 door Eros Reageren
.Syfes Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Commentaar: Mij maakt het niet uit of dat je een tut hebt gevolgd het resultaat is mooi en dat is belangrijk. Enige minpuntje dat ik mij kan bedenken is de font dat vind ik er niet bijpassen . Rate : 9/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Heeft iemand link van de tutorial? Je signature is netjes gemaakt 9. Reageren
D Corleone Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Kan iemand misschien de link van de tutorial PB'en? Ontopic: Mooie sig! Ik vind het kleurgebruik goed gelukt. Hij is alleen een kleinbeetje vol. De effecten die je hebt gemaakt zijn goed gedaan. Ik ben er verbaast van hoe je zo'n goede sig maakt! Maar natuurlijk wel met een tut. De tekst vind ik heel mooi, dat streepje tussen Ronaldinho en Jon-asses. Van mij krijgt deze sig een 8.5/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Ik vind hem erg mooi, zeker voor je comeback. + De sparkles onder Ronaldinho + De lichtbron aan de bovenkant + De zijkanten heel erg mooi + Font vind ik er juist wel bij passen - De blokjes aan de rechterkant van Ronaldinho. - De tekst iets teveel naar de kant Mijn complimenten aan BaasB en aan jou! Bewerkt: 23 juni 2007 door Tunix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.