S()nny Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) hier is die: so please rate & comment..... Bewerkt: 23 juni 2007 door s()nny Reageren
Eros Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Leuke signature, S()nny. Achtergrond is leuk gedaan en past goed bij de render. Door die outerglow op de render te zetten blend hij ook goed in bij de rest. Het enige wat ik mis zijn meer effecten op de achtergrond, nu lijkt hij een beetje leeg. De tekst vind ik dan weer goed gedaan, past ook goed bij de rest. En rand zie ik niet duidelijk, dus je kan best gewoon een 1px zwart of wit randje nemen. Je krijgt van mij een 7/10 voor deze, blijven oefenen, en volgende keer misschien is een signature met wat meer kleuren maken. Reageren
TL rich Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 goede start , bg idd te leeg , letters linkboven , nogal choppy... blijven oefenen... Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 ik vid de kleurencombinatie van grijs en zwart zéér mooi,en met spiderman erbij is hij volledig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.