PowerPats Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Bij het opnieuw installeren van gta sa kreeg ik deze melding... weet iemand wat er aan de hand is ? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik vrees dat er niets aan te doen is. Dit is een ernstige fout (data3.cab), meestal als gevolg van een beschadigde DVD. Ik vrees dat je een nieuwe moet kopen. Je kunt allicht nog proberen om hem schoon te maken door een zachte, beetje vochtige doek te gebruiken en er rustig overheen te wrijven. Maar zoals ik al zei, is de kans groot dat je een nieuwe San Andreas moet kopen.. Reageren
superjetze Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 ten eerste is het niet beter deze tropic op hardware problemen te plaatsen? ten tweede hier zijn al duizent topics over geplaatst... ga maar naar deze topic: ''KLIK'' Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Ok dan zit er niks anders op dan hem opnieuw te gaan kopen dat wordt dan mijn 3de gta sa cd Bewerkt: 23 juni 2007 door powerpats Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ok dan zit er niks anders op dan hem opnieuw te gaan kopen dat wordt dan mijn 3de gta sa cd Ik weet niet of je ze altijd in het hoesje van GTA SA legt, maar dat is zeker niet aan te raden. Door dat hoesje zijn heel heel veel ernstige fouten ontstaan bij mensen. Daarom raad ik je aan om (als je het al deed dan) een lege cd- of dvd-rom te pakken, en hem daar in te doen. Of als je het veel speelt gewoon in je PC laten zitten dus. In ieder geval; het boekje is leuk, maar zeker geen goede bewaarplaats voor het spel zelf. Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ok dan zit er niks anders op dan hem opnieuw te gaan kopen dat wordt dan mijn 3de gta sa cd Ik weet niet of je ze altijd in het hoesje van GTA SA legt, maar dat is zeker niet aan te raden. Door dat hoesje zijn heel heel veel ernstige fouten ontstaan bij mensen. Daarom raad ik je aan om (als je het al deed dan) een lege cd- of dvd-rom te pakken, en hem daar in te doen. Of als je het veel speelt gewoon in je PC laten zitten dus. In ieder geval; het boekje is leuk, maar zeker geen goede bewaarplaats voor het spel zelf. Dat kan inderdaad het probleem zijn geweest ik vond het zelf ook altijd een rare plaats om je cd in te bewaren maar ik had er nooit aan gedacht dat het schadelijk zou zijn maarja het is niet meer terug the draaien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.