jorran Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Als ik me gang in Idlewood activeer dan lopen ze eerst gewoon met me mee, maar als ik in me auto stap slaan ze me uit de auto en schieten ze me dood!!! :ph34r: Reageren
Spike Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Als ik me gang in Idlewood activeer dan lopen ze eerst gewoon met me mee, maar als ik in me auto stap slaan ze me uit de auto en schieten ze me dood!!! :ph34r: hhahaha, lolig sorry hoor maar jij bent dan de eerste die het zegt :rolleyes: , sorry kan je er niet bij helpen, iemand anders dan :lol: . Reageren
jorran Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Het is niet grappig hooooooorrr!!! <_< Reageren
DenTheMen Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Als je een auto steelt waar iemand van je eigen gang achter het stuur zit zou hij je auto terugwillen en je der uit trekken en je neerknallen vriend of niet :o En misschien dat die gast wel een mattie was van de gasten die je volgen en die helpen hem dan :o Reageren
Pablo Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 maar als ik in me auto stap is dit je auto die je van te voren al gestolen heb, of steel je die op het moment dat je je homies achter je aan heb lopen??? als je hem met je homies steelt, kijk dan of er niet een andere homie in die auto rijd, want dan dissrespect je je gang en worden ze boos, met gevolg... PANG PANG Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 maar als ik in me auto stap is dit je auto die je van te voren al gestolen heb, of steel je die op het moment dat je je homies achter je aan heb lopen??? als je hem met je homies steelt, kijk dan of er niet een andere homie in die auto rijd, want dan dissrespect je je gang en worden ze boos, met gevolg... PANG PANG Problem solved.. Put a lock on it and throw away the key I guess.. Reageren
jorran Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Als je een auto steelt waar iemand van je eigen gang achter het stuur zit zou hij je auto terugwillen en je der uit trekken en je neerknallen vriend of niet :o En misschien dat die gast wel een mattie was van de gasten die je volgen en die helpen hem dan :o Nee niet alleen als ik een auto steel in hun ''gebied'' maar ook als ik met een auto aan kom rijden en dat ik de gang activeer en ik stap weer in MIJN auto! Dan knallen ze me ook neer! :angry: Reageren
mathijsie Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 ja das lastig dan heb je pech denk ik. gewoon zonder homies rijde dan loop je maar met hun, trouwens gebruik je cheats misschien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.