Jump to content

Gang doet raar!!!

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik me gang in Idlewood activeer dan lopen ze eerst gewoon met me mee, maar als ik in me auto stap slaan ze me uit de auto en schieten ze me dood!!! :( :ph34r:

Geplaatst:
Als ik me gang in Idlewood activeer dan lopen ze eerst gewoon met me mee, maar als ik in me auto stap slaan ze me uit de auto en schieten ze me dood!!! :( :ph34r:

hhahaha, lolig sorry hoor maar jij bent dan de eerste die het zegt :rolleyes: , sorry kan je er niet bij helpen, iemand anders dan :lol: .

Geplaatst:

Als je een auto steelt waar iemand van je eigen gang achter het stuur zit zou hij je auto terugwillen en je der uit trekken en je neerknallen vriend of niet :o En misschien dat die gast wel een mattie was van de gasten die je volgen en die helpen hem dan :o

Geplaatst:
maar als ik in me auto stap

is dit je auto die je van te voren al gestolen heb,

of steel je die op het moment dat je je homies achter je aan heb lopen???

als je hem met je homies steelt, kijk dan of er niet een andere homie in die auto rijd, want dan dissrespect je je gang en worden ze boos, met gevolg...

PANG PANG :puh:

Geplaatst:
maar als ik in me auto stap

is dit je auto die je van te voren al gestolen heb,

of steel je die op het moment dat je je homies achter je aan heb lopen???

als je hem met je homies steelt, kijk dan of er niet een andere homie in die auto rijd, want dan dissrespect je je gang en worden ze boos, met gevolg...

PANG PANG :puh:

Problem solved.. Put a lock on it and throw away the key I guess..

Geplaatst:
Als je een auto steelt waar iemand van je eigen gang achter het stuur zit zou hij je auto terugwillen en je der uit trekken en je neerknallen vriend of niet :o En misschien dat die gast wel een mattie was van de gasten die je volgen en die helpen hem dan :o

Nee niet alleen als ik een auto steel in hun ''gebied'' maar ook als ik met een auto aan kom rijden en dat ik de gang activeer en ik stap weer in MIJN auto! Dan knallen ze me ook neer! :angry:

Geplaatst:

ja das lastig dan heb je pech denk ik. gewoon zonder homies rijde dan loop je maar met hun, trouwens gebruik je cheats misschien

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...