Jump to content

the marked man

Recommended Posts

Geplaatst:

kun je de missie "the marked man" ook met een rhino voltooien. dat je de weg neemt over de brug en dat je door de blokkade heen rijd?

Geplaatst:
kun je de missie "the marked man" ook met een rhino voltooien. dat je de weg neemt over de brug en dat je door de blokkade heen rijd?

Dit zou ik je niet aanraden, aangezien je in deze missie Ray binnen drie minuten naar het vliegveld moet brengen. Een Rhino is niet zo snel en je zult last hebben van de CIA die je probeert uit je tank te halen. Hierdoor wordt je steeds uit je ritme gebracht en moet je steeds optrekken met de Rhino. Dit kost wat tijd voordat de Rhino op gang is gebracht.

Geplaatst:

Pak gewoon een snelle auto en pak de porter tunnel en niks kan gebeuren.

Auto's als de Cheeta, Infernus en Banshee zijn super geschikt voor deze missie , of je neemt een politie voertuig.

Geplaatst:

Met een Rhino is deze missie wel te voltooien. Je moet alleen wel goed je route kennen.

Wat je ook kan proberen is een kogelbestendig voertuig te regelen en dat gebruiken.

Geplaatst: (bewerkt)

@hierboven

Dit is niet aan te raden , en ook niet makkelijk. Aangezien er naar mijn weten maar 1 bullitproof auto inzit die je kan pakken vóór Marked Man , een erg slome is , namelijk de Securicar van Van Heist. Je kan het wel doen , maar om daarvoor weer helemaal opnieuw te beginnen lijkt me niet zo handig.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

met een securicar zou je het wel kunnen halen. deze is namelijk veel sneller dan een Rhino.

MAAR er bestaat ook een Kogelbestendige cheetha. :D:D

Dan moet je even op gamefaqs of ING kijken.

Want de methode om deze te krijgen is best moeilijk. :puh:

Geplaatst:

oowja , dat is waar ook. Dat is de bullitproof cheetah uit de missie Turrismo. Ja die heb ik ooit proberen te halen , maar het is echt super moeilijk.

Een tip is nog: Als je met een tank de missie wil halen , moet je de loop van de tank naar achteren doen en constant vuren , hierdoor gaat hij véél harder en kan je het nog steeds op tijd halen.

Geplaatst:

Ja ik heb het al eerder gezegd. Deze missie is echt te halen met een Rhino. Dit is me al 2X gelukt.

Ik had hier niet eens aan gedacht om de loop naar achteren te richten. :bonk::bonk:

• 9 maanden later...
Geplaatst:

het is wat je niet handig noemt.

ik heb hem met rhino gehaalt.

doe de loop naar achteren en blijf schieten.

als je op de brug bent zal je zo veiliger zijn en schiet je perongeluk\expres de fbi dood.

groeten 3d

Geplaatst:

Een poltie auto raad ik je wel aan en dan doe je de sirene aan dan gaan de meeste autos aan de kant.

dan ben je veel sneller als je die tunnel neemt.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Of je bent zo slim geweest om de kogelvrije Barracks te jatten uit de missie Arms Shortage.... Kan je vrolijk over de brug heen rijden. En nee ze proberen je er niet uit te trekken, ze schieten alleen op je.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Dit zou ik je niet aanraden, aangezien je in deze missie Ray binnen drie minuten naar het vliegveld moet brengen. Een Rhino is niet zo snel en je zult last hebben van de CIA die je probeert uit je tank te halen. Hierdoor wordt je steeds uit je ritme gebracht en moet je steeds optrekken met de Rhino. Dit kost wat tijd voordat de Rhino op gang is gebracht.

ik heb het wel gedaan met een rhino en het is me ook gelukt :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...