henrix7 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 ik vind het heel erg raar (saai) wand ik kan niet in sa-mp 0.2 server ik heb al heel veel servers uitgetest maar ze doen het geen een van allen vind maar dom heeft iemand de oplossing ------------------------------------------------------------------------------------------ ik maak wel een plaatje of een filmpje dan kan je zien wat er miss is Reageren
joey breemer Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 ik vind het heel erg raar (saai) wand ik kan niet in sa-mp 0.2 server ik heb al heel veel servers uitgetest maar ze doen het geen een van allen vind maar dom heeft iemand de oplossing ------------------------------------------------------------------------------------------ ik maak wel een plaatje of een filmpje dan kan je zien wat er miss is ik heb het zelfde probleem ik zie wel dat cd'tje van het opstarten maar dan krijg ik een fouterapport kan het zijn door de mods? k neem aan van niet? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ja, het is door de mods. SA:MP 0.2 is beveiligd tegen mods en hacks waar mensen voordeeluit kunnen halen ten opzichte van andere spelers. Installeer GTA San Andreas dus opnieuw of zet back-ups terug om de mods eruit te halen. Dan doet SA:MP 0.2 het wel. Reageren
joey breemer Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 alle mods eruit gehaald enzo maar nog doet hij het niet Reageren
ikt Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Nou, ik zeg wel wat ej allemaal origineel moet hebben. Verwijder indien nodig het bestand d3d9.dll in je GTA SA map. Vervang de misschien gemodde handling.cfg door een originele. Dat was 't volgens mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.