Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dit niet zo een geslaagde signature. De achtergrond is een beetje simpel, je hebt gewoon wat gebrushes en één kleur layer gebruikt, iets meer effecten toevoegen kan nooit geen kwaad. De kwaliteit van de render is niet zo goed, en dat heeft ook zijn effect op de signature, het lijkt nu of hij er maar gewoon opgeplakt is, want hij past totaal niet bij de rest van de signature. Rohan Online is goed geplaatst, en de effecten daar rond zijn ook leuk, maar de kleur vind ik niet echt geslaagd, je kon beter een kleur nemen die wat meer bij de achtergrond past. QuaZ, past ook totaal niet bij de rest, en hij staat te dicht bij de kant, zet de opacity van die tekst wat lager, laat die rand weg, en dan ziet hij er al veel beter uit. Verder zie ik het randje heel vaag, dus je neemt best gewoon een zwart randje van 1px, dat doet het altijd.

Ik vind dit één van je minder, QuaZ, je kunt zeker beter, deze krijgt van mij een 6.5/10. Let op die kleine puntjes. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...