ACID Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 eey, ik heb de laatste tijd een probleem als ik aan het gamen ben, dan wordt ineens me hele beeld groen, en dan blijft het geluid van het spel ook hangen en dan moet ik me pc herstarten hoe kan dit ? en hoe los ik dit probleem op ? Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Gebeurt dit bij een bepaalde game of altijd? Misschien dat je te lage systeemeisen hebt of dat het spel niet goed geïnstalleerd is. Ook een kapotte cd-rom/dvd-rom zou de oorzaak kunnen zijn, of dat je de cd-rom/dvd-rom in het verkeerde lade legt (in die van de Writer in plaats van de gewone). Ik hoor het wel Reageren
ACID Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Gebeurt dit bij een bepaalde game of altijd? Misschien dat je te lage systeemeisen hebt of dat het spel niet goed geïnstalleerd is. Ook een kapotte cd-rom/dvd-rom zou de oorzaak kunnen zijn, of dat je de cd-rom/dvd-rom in het verkeerde lade legt (in die van de Writer in plaats van de gewone). Ik hoor het wel ik heb het met meerdere spellen en vroeger deden deze spllen het wel goed, dus ik heb niet te lage systeem vereisten en ik doe hem gewoon in me DVD Rom laadje Reageren
sevaboy Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Het kan ook dat je pc te vol staat met documenten enz. Verwijder eens al je ongebruikte programma's( en documenten en games die je niet meer speelt), dat helpt soms ook. Bewerkt: 23 juni 2007 door sevaboy Reageren
ACID Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 nee dit is niet zo heeft iemand nog ideéen ? Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Doen de games het op een andere pc, waarvan de systeemeisen ook goed genoeg zijn, het wel? Zo ja, denk ik toch dat het aan je pc ligt of je hebt een virus. Zoek anders op internet of meer mensen dat hebben, bijvoorbeeld op een forum dat geheel over games gaat Reageren
ACID Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 zou het er soks aan kunnen liggen dat ik hem te hoog heb ingesteld, ik heb FX Qualtity : Very High Anti Aliasing : 3 Resolutie : 1024 x 768 m'n PC Specs: Pentium 4 2.40 GHz 512 Geheugen Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 zou het er soks aan kunnen liggen dat ik hem te hoog heb ingesteld,ik heb FX Qualtity : Very High Anti Aliasing : 3 Resolutie : 1024 x 768 m'n PC Specs: Pentium 4 2.40 GHz 512 Geheugen Mischien is je OS beschadigd. Probeer eens om je OS te herinstalleren of kijk of hij hetzelfde doet met een Quake 4 demo live dvd ofzoiets. Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 zou het er soks aan kunnen liggen dat ik hem te hoog heb ingesteld,ik heb FX Qualtity : Very High Anti Aliasing : 3 Resolutie : 1024 x 768 m'n PC Specs: Pentium 4 2.40 GHz 512 Geheugen Wat zijn de minimale systeemeisen? Aan het geheugen zal het waarschijnlijk niet liggen. Reageren
ifc3 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 zou het er soks aan kunnen liggen dat ik hem te hoog heb ingesteld,ik heb FX Qualtity : Very High Anti Aliasing : 3 Resolutie : 1024 x 768 m'n PC Specs: Pentium 4 2.40 GHz 512 Geheugen Wat zijn de minimale systeemeisen? Aan het geheugen zal het waarschijnlijk niet liggen. Ik denk dat dit eerder met een OS bug / temperatuur te hoog te maken heeft dan met grafische instellingen in het spel. Reageren
ACID Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 thx het is verholpen, ik heb me windows opnieuw geinstalleerd, nu heb ik er geen last meer van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.