Ninoke Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Yu, Sinds ik de IMGtool gedownload heb voor er een brommerke in te zetten werkt SAMI niet meer bij SAMI instaleer ik een auto mod bv. in plaats van de Cadrona en ik ga kijken is het nog gewoon de cadrona dus ik wil die mod trug uninstaleren en dan zegt ie dat de file niet bestaat???!!!Wat nu? En ps:Ik heb het niet gebrobeert om het brommerke er in te zetten want ik snapte niet helemaal hoe de IMGtool werkt dus heb ik de IMGtool alleen gedownload en toen ik merkte dat SAMI het niet meer deed heb ik de IMGtool fout verwijderd (gewoon via prullebak en niet via configuratiescherm>Software>verwijderen)wat moet ik nu doen. grtz Ninoke jaja bier Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Yu,Sinds ik de IMGtool gedownload heb voor er een brommerke in te zetten werkt SAMI niet meer bij SAMI instaleer ik een auto mod bv. in plaats van de Cadrona en ik ga kijken is het nog gewoon de cadrona dus ik wil die mod trug uninstaleren en dan zegt ie dat de file niet bestaat???!!!Wat nu? En ps:Ik heb het niet gebrobeert om het brommerke er in te zetten want ik snapte niet helemaal hoe de IMGtool werkt dus heb ik de IMGtool alleen gedownload en toen ik merkte dat SAMI het niet meer deed heb ik de IMGtool fout verwijderd (gewoon via prullebak en niet via configuratiescherm>Software>verwijderen)wat moet ik nu doen. grtz Ninoke jaja bier Brommers en scooters kun je niet installeren met SAMI, dan weet je dat in ieder geval even voor de volgende keer. Het beste kun je beide tools even apart zetten, en de bestanden van de 'Cadrona' weer terug zien te krijgen. Deze kun je aanvragen in dit topic. Ik raad je in het vervolg gewoon aan voertuigen te installeren met de IMG Tool, zo voorkom je namelijk fouten. Ik wil je wel uitleggen hoe hij werkt, maar dat zou verspilde moeite zijn, aangezien er op moment van spreken twee handleidingen zijn waarin wordt uitgelegd hoe je met de IMG Tool werkt. Je vindt hier een verouderde versie, en hier de nieuwste, meest recente handleiding. Reageren
Ninoke Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Yu,Sinds ik de IMGtool gedownload heb voor er een brommerke in te zetten werkt SAMI niet meer bij SAMI instaleer ik een auto mod bv. in plaats van de Cadrona en ik ga kijken is het nog gewoon de cadrona dus ik wil die mod trug uninstaleren en dan zegt ie dat de file niet bestaat???!!!Wat nu? En ps:Ik heb het niet gebrobeert om het brommerke er in te zetten want ik snapte niet helemaal hoe de IMGtool werkt dus heb ik de IMGtool alleen gedownload en toen ik merkte dat SAMI het niet meer deed heb ik de IMGtool fout verwijderd (gewoon via prullebak en niet via configuratiescherm>Software>verwijderen)wat moet ik nu doen. grtz Ninoke jaja bier Brommers en scooters kun je niet installeren met SAMI, dan weet je dat in ieder geval even voor de volgende keer. Het beste kun je beide tools even apart zetten, en de bestanden van de 'Cadrona' weer terug zien te krijgen. Deze kun je aanvragen in dit topic. Ik raad je in het vervolg gewoon aan voertuigen te installeren met de IMG Tool, zo voorkom je namelijk fouten. Ik wil je wel uitleggen hoe hij werkt, maar dat zou verspilde moeite zijn, aangezien er op moment van spreken twee handleidingen zijn waarin wordt uitgelegd hoe je met de IMG Tool werkt. Je vindt hier een verouderde versie, en hier de nieuwste, meest recente handleiding. Eigenlijk was dat mijn vraag helemaal niet! mijn vraag was hoe het komt dat ik sinds ik de IMGtool heb gedownload SAMI plots niet meer werkt? en ik weet ok dat je met SAMI geen brommers kunt instaleeren en euh..jij hebt me SAMI aangeraden Laat maar mensen het is al gelukt jaja mijn eerste mod geinstaleerd met de IMGtool krijg ik hier geen felecicaties voor? Mathijs tog bedankt jij bent de beste grtz Ninoke jaja bier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.