Donald F. Duck Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik wou net SA gaan spelen, dus ik klikte op het icoontje. Alles ging goed, het CD'tje kwam, maar hierna kwam het pijltje terug en het spel startte niet op. Kan iemand me helpen? Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik neem aan dat je het spel al meerdere malen succesvol hebt opgestart. (al zou je dat iets duidelijker mogen omschrijven) Verwijder het bestand gta_sa.set. Dit bestand staat in de User File map. Mocht dit niet werken, denk dan wat je allemaal gedaan hebt sinds de laatste keer dat GTA SA het nog goed deed. Je kunt ook altijd proberen om het spel helemaal opnieuw te instaleren. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik neem aan dat je het spel al meerdere malen succesvol hebt opgestart. (al zou je dat iets duidelijker mogen omschrijven)[...] Ik snap je niet helemaal. Leg het even wat beter uit. [...]Verwijder het bestand gta_sa.set. Dit bestand staat in de User File map. Mocht dit niet werken, denk dan wat je allemaal gedaan hebt sinds de laatste keer dat GTA SA het nog goed deed. Je kunt ook altijd proberen om het spel helemaal opnieuw te instaleren. Dit heb ik geprobeerd, en het werkte niet. De laatste keer dat ik GTA speelde was vanmorgen, en tussen de werkende SA en de niet-werkende SA heb ik niets gedaan. Herinstallatie werkt ook niet. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik kwam dit probleem laatst ook tegen bij iemand, en daar lag het aan progamma's zoals DAEMON Tools en Clonce CD. Als je van die progamma's aan hebt staan op je PC, zet die dan uit. Grote kans dat deze in de knel komen met de beveiliging van San Andreas. Je kunt ze het best afsluiten via 'rechtermuisknop' > 'afsluiten'. Anders kun je, zoals HerrieM al suggereerde , even opnieuw installeren. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Ik kwam dit probleem laatst ook tegen bij iemand, en daar lag het aan progamma's zoals DAEMON Tools en Clonce CD. Als je van die progamma's aan hebt staan op je PC, zet die dan uit. Grote kans dat deze in de knel komen met de beveiliging van San Andreas. Je kunt ze het best afsluiten via 'rechtermuisknop' > 'afsluiten'.[...] Ik heb alleen TimeLeft aan, en die heb ik altijd aan. Toen ik SA ging spelen toen hij nog werkte, stond het programma ook aan. [...]Anders kun je, zoals HerrieM al suggereerde , even opnieuw installeren. Hier een quote van mij: [...]Herinstallatie werkt ook niet. Edit: Hij doet het weer. Bewerkt: 24 juni 2007 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.