Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Onderwerp: Maakt niet uit! Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering:Woensdag 27 juni Opmerking: Ik ben beginner Dit is de 2de keer dat ik een battle doe Jouwe eerst dan de mijne IK WIL OOK TEGEN EEN BEGINNER! Vriendelijke groet stijn Bewerkt: 24 juni 2007 door RonaldVC
.Syfes Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik weet niet of dat ik mag maar ik wil wel. Als ik win meld ik het niet
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Dan is het goed Let begin Mijne is al klaar maar ik post hem pas als die van jou af is . Vriendelijke groet stijn Edit: thanks Bewerkt: 23 juni 2007 door Bigstijn
DaddyPimp Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik pb wel tegen de admin Als het zover is. Dat het een fun battle is. Niet voor de ranking oke ? Hoeft niet, je moet je punten zelf doorgeven als je gewonnnen hebt. Dus als je verliest of wint kun je net zo goed je punten niet doorgeven.
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Stemmen maar! .Syfes: Bigstijn: Succes, syfes Vriendelijke groet stijn
S()nny Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) mijn stem gaat naar syfes syfes: je render is goed geplaatst en je hept mooie lichteffecten gebruikt. je hept een goede kleur gekozen voor de achtergrond. Bigstijn:: jouw sig vind ik niet echt geweldig (srry ) je hept de render niet echt bewerkt hij is gwoon simpel ingeplakt.... en je achtergrond lijkt iets te veel gebrusht , ik had wel beter van je verwacht. Bewerkt: 23 juni 2007 door s()nny
Bronko Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Bigstijn: De achtergrond vind ik niet goed bij je render passen, en de tekst had je beter een ander lettertype kunnen doen, eentje die wat meer bij halo past. .Syfes: Erg mooie sig. Veel verschillen tussen licht en donker, mooie effecten, render goed geplaatst en een mooie achtergrond die goed bij je render past. Alleen zou ik dat bij dat blokje met je naam erin, je naam in het midden van het blokje zetten met wat donkerdere letters. Mijn stem gaat dus naar .Syfes
QuaZ Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 mijn stem gaat naar syfushij heet Syfes.. Bigstijn: Ik vind het helemaal geen slechte sig, aangezien je een beginner bent (ik ook). Alleen je render mist een stukje arm, en je kon je render bewerken. Ik vind de kleuren ook niet echt passen, de tekst is niet echt de stijl voor deze sig. Maargoed, alles heeft een begin. 7 .Syfes: Tja, je hebt bijna alles bewerkt, dus ik kan het niet slecht noemen. Achtergrond, render, tekst alles past perfect. 8,5 Mijn stem gaat naar .Syfes
Bigstijn Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Iemand nog stemmen Even gebumpt want er waren inmiddels 24 uur voorbij Vriendelijke groet stijn
Mister.X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Mijn stem gaat naar: Bigstijn Omdat hij een beginner is en syfes niet. Die van Syfes is wel mooi maar is een beetje klein. Die van Bigstijn is ook erg mooi alleen jammer dat er geen border erbij zit. dus is allebei evengoed. Omdat Bigstijn een beginner is krijgt hij de stem
Tunix Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Syfes: Ik vind dit één van je beste sigs, zeker weten. De achtergrond en de lichtgevende balletjes passen heel goed bij de rest. De lichtstralen heel erg goed gedaan. Je render past zeker bij het ontwerp. Goede lichteffecten op je render. Misschien kan je je letters iets meer naar boven plaatsen in je hokje. Bigstijn: Goede sig voor een beginner. Wel een beetje standaard, en de achtergrond past niet echt bij je render. Probeer de volgende keer wat meer effecten eraan toe te voegen enzo. Probeer bv de achtergrond een kleur uit je render te doen. Volgende keer beter! Mijn stem gaat dus naar Syfes. Sorry Bigstijn, maar je sig kan gewoon niet op tegen die van Syfes.
Bigstijn Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 4-1 Voor jou Syfes Ik wist wel dat ik dit zwaar ging verliezen. Nog iemand stemmen, Kan tot vanavond 24:00
David22 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Bigstijn: Ik vind jou voor een beginner heel goed. Je sig is een mooi formaat, en er ziten niet te veel effecten in. Ik vind hem toch wel een 8.5 waard .Syfes: Van jou ben ik niet anders gewend. Je maakt altijd mooie sig (ook die die je voor mij had gemaakt ) Alleen vind ik hem een beetje klein. Ook zitten er erg veel effecten in. Ook een 8.5 Ik vond het best moeilijk om bij deze battle te kiezen. Maar wat voor mij uiteindelijk de doorslaggevende stem was dat die van Bigstijn groter is met minder effecten en die van .Syfes klein met veel effecten, waardoor hij een beetje rommelig vond. Dus gaat mijn stem naar Bigstijn
M4X Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Vote: .Syfes Ik zie in 1 oogopslag dat .syfes zijn signature beter is, en dat komt door het kleurgebruik. Bigstijn, je background en je tekst is redelijk, maar de render past er niet bij door de kleur. Bij .Syfes past de render wel veel beter bij de background en de tekst, en daarom is het verschil zo groot. Jammer je signature een beetje overbelicht en wat pixelig is, dat is wel een minpuntje bij jouw .Syfes. Maar je render is wel weer veel beter ingeblend, en je signature is wat voller. Bigstijn, je had misschien een iets kleiner formaat kunnen nemen want je signature is nu een beetje leeg. Ook ontbreekt je border, die .Syfes wel heeft. Ik denk dat mijn keuze duidelijk is. Nog veel succes allebei Bewerkt: 25 juni 2007 door M4X
Recommended Posts