Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Onderwerp: Maakt niet uit! Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering:Woensdag 27 juni Opmerking: Ik ben beginner Dit is de 2de keer dat ik een battle doe Jouwe eerst dan de mijne IK WIL OOK TEGEN EEN BEGINNER! Vriendelijke groet stijn Bewerkt: 24 juni 2007 door RonaldVC
.Syfes Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik weet niet of dat ik mag maar ik wil wel. Als ik win meld ik het niet
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Dan is het goed Let begin Mijne is al klaar maar ik post hem pas als die van jou af is . Vriendelijke groet stijn Edit: thanks Bewerkt: 23 juni 2007 door Bigstijn
DaddyPimp Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik pb wel tegen de admin Als het zover is. Dat het een fun battle is. Niet voor de ranking oke ? Hoeft niet, je moet je punten zelf doorgeven als je gewonnnen hebt. Dus als je verliest of wint kun je net zo goed je punten niet doorgeven.
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Stemmen maar! .Syfes: Bigstijn: Succes, syfes Vriendelijke groet stijn
S()nny Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) mijn stem gaat naar syfes syfes: je render is goed geplaatst en je hept mooie lichteffecten gebruikt. je hept een goede kleur gekozen voor de achtergrond. Bigstijn:: jouw sig vind ik niet echt geweldig (srry ) je hept de render niet echt bewerkt hij is gwoon simpel ingeplakt.... en je achtergrond lijkt iets te veel gebrusht , ik had wel beter van je verwacht. Bewerkt: 23 juni 2007 door s()nny