The GamerII Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik heb denet weer een oude game uit de kast gehaalt, NFSU 2. Ik heb een breedbeeld scherm, dus dat is soms wat lastig. Ik heb in de menu's van NFSU 2 al gekeken naar een widescreen/breedbeeld optie, maar die staat er niet. Kan iemand me helpen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 kan je niet de resolutie aanpassen naar breedbeeld , wat is jou resolutie? Reageren
The GamerII Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Laat maar, ik heb het net gevonden. Je kan 't met een programma patchen naar widescreen Toch bedankt. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Laat maar, ik heb het net gevonden. Je kan 't met een programma patchen naar widescreen Toch bedankt. Kan je misschien hier het programma plaatsen? Handig voor andere mensen net als mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.