Jump to content

DVD Drive word niet meer herkent

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb net me PC gerestart en na de restart herkent hij de DVD/CD Rom Drive niet meer...

In het apparaatbeheer word dit aangegeven als een geel rondje met een uitroepteken erin, hoe los ik dit op?

Het gaat hier om een NEC DVD RW ND-4570A

Bijvoorbaat dank!

Yohan

Geplaatst:

Misschien moet je kijken of je er een driver of wat dan ook voor kunt vinden.

Misschien dat je er een schijfje bij hebt gekregen, dan kan je de benodigde software installeren ;).

Of gewoon de drivers van je PC downloaden :D.

Geplaatst:

Er zijn geen drivers hiervoor...

Q: Do I need a driver?

A: No drivers are required for Windows® XP (Home, Professional), and Windows 2000, and Windows ME. It isn't necessary to install driver or program for preference setup. DVD and CD writing software must be purchased seperately.

En via Apparaatbeheer heb ik ook gekeken of ik hem kon installeren ofz, maar hij kan de benodigde software niet vinden.

Kan ik hem de-installeren, PC herstarten, en vraagt hij dan weer of ik hem helemaal opnieuw wil installeren ?

Geplaatst:
Er zijn geen drivers hiervoor...
Q: Do I need a driver?

A: No drivers are required for Windows® XP (Home, Professional), and Windows 2000, and Windows ME. It isn't necessary to install driver or program for preference setup. DVD and CD writing software must be purchased seperately.

En via Apparaatbeheer heb ik ook gekeken of ik hem kon installeren ofz, maar hij kan de benodigde software niet vinden.

Kan ik hem de-installeren, PC herstarten, en vraagt hij dan weer of ik hem helemaal opnieuw wil installeren ?

Probeer is bij apparaatbeheer, dan je cd selecteren en bij opties de keuze "vorig stuurprogramma" proberen..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hier nogal een leek in, hoe doe ik dat precies ?

Kan iemand me alsjeblieft even helpen, zit nog steeds met hetzelfde probleem... :(

Bewerkt: door Yohan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...