Trecka Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Hier mijn nieuwste creatie: Graag raten + tips geven, Tekst is niet mijn sterkste punt, daar waag ik me dus ook niet aan, mijn tekst past nooit goed bij de BG of render, iemand daar tips voor? Bij voorbaat dank, Trecka Reageren
QuaZ Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Trecka, je render past niet echt bij de achtergrond, mischien had je de kleur moeten veranderen of motion blur moeten gebruiken. Je kan proberen je render wat meer te bewerken, ik vind het wel jammer dat je geen tekst gebruikt. De rest is goed. Quaz Reageren
Trecka Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Trecka,je render past niet echt bij de achtergrond, mischien had je de kleur moeten veranderen of motion blur moeten gebruiken. Je kan proberen je render wat meer te bewerken, ik vind het wel jammer dat je geen tekst gebruikt. De rest is goed. Quaz Bedankt voor je reactie Quaz, ik zal ff kijken hoe de kleuren van de BG het beste in kan vullen Reageren
TL rich Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 bg zou nog bij render kunnen passen als er wat meer effecten in zaten... de gehele linker ruimte is leeg... zinloos dus... plaats je render meer in het midden.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.