Jump to content

resolutie hoger zetten ?


PowerPats

Recommended Posts

Bij Options > (en dan iets van beeld). Dan staat daar iets van schermresolutie en die moet je dan verzetten. Dan moet je op Enter drukken en dan is het klaar. Ook kan dit alleen als je in het Main Menu bent, dus met Start Game, Options, Quit Game.

PS: Ik kan nu geen optie-namen zeggen omdat mijn VC niet werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok nu kom ik wel iets verder maar het probleem

is dat er iets van 6 verschillende resoluties zijn volgens mij waren het 640,1024 en 800 ofz en daaarachter staat nog iets van x13 Ik heb geen idee welke ik moet kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als toevoeging op Donald F. Duck's post:

Ik zeg ze wel even ;) Je moet naar options----- display setup -----> screen resulution. Met de pijltjes kan je dan de grootte aanpassen. Druk dan op enter en het is veranderd. ;)

Vergeet niet dat dit al een ouder spel is! Dus echt mooi glad beeld dat je nu bij spellen hebt, zul je nooit krijgen. Hou er dus rekening mee dat het beeld nu niet supermooi meer is. ;)

Edit op je 2e post: Ga naar configuratie scherm. Klik dan vormgeving en thema's aan. Er staat nu ook een optie De beeldscherm resolutie wijzigen. Klik daarop. Je ziet nu hoe je beeldresolutie van je beeldscherm is afgesteld.Onthoud die resolutie. Ga nu terug naar VC en ga weer terug naar options----- display setup -----> screen resulution. Nu selecteer je de resolutie die bij configuratie scherm staat. ;)

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ok nu kom ik wel iets verder maar het probleem

is dat er iets van 6 verschillende resoluties zijn volgens mij waren het 640,1024 en 800 ofz en daaarachter staat nog iets van x13 Ik heb geen idee welke ik moet kiezen.

Je kunt het beste de native resolution van je beeldscherm kiezen, zoals spoeky al uitlegt. Maar waar ik nog even op terug wil komen is dat x13 van je. Je bedoelt waarschijnlijk dat er achter de resoluties "x 16" en "x 32" staat. Die getallen geven de kleurdiepte aan in bits. Als je bijv. 16 kiest zie je veel minder verschillende kleuren dan wanneer je 32 kiest. Gewoon steeds 32 kiezen dus.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen wordt het spel wel een stuk trager bij x32, en zo heel groot is het verschil niet eens, als je het niet weet, zie je het verschil niet eens. Je kunt naar mijn ervaring het beste één resolutie lager kiezen dan je beeldschermresolutie in windows, en dan x16, bij mij werkte het spel op deze resoluties altijd het best.

Misschien nog handig om erbij te vertellen dat de resolutie alleen verandert kan worden vóór het beginnen van het spel, als je eenmaal aan het spelen bent, zul je eerst het spel opnieuw op moeten starten voor de resolutie weer verandert kan worden. Ook moet je tijdens het veranderen op Enter duwen bij de gewenste keuze, doe je gewoon pijltje naar onder/boven, dan verandert de PC de resolutie weer in de originele.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...