GewoonMarco Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Hallo, Binnenkort ga ik een nieuwe computer kopen, maar ik weet eigenlijk niet wat voor een, ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken voor te Gamen, maar ook voor websites te 'designen', uiteraard ook voor msn e.d. Welke computer raden jullie aan, en welke onderdelen moeten er zeker inzitten. Prijsclasse tussen €1000 en €1200. Excl. Monitor, Muis & Toetsenbord en Printer. Marco.
Fox Lenny Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 als je echt een mooie wilt hebben zou je deze alienware pc kunnen nemen
xgaming Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) als je echt een mooie wilt hebben zou je deze alienware pc kunnen nemen Dat is nogal oplichterij.. Als je alles bij azerty.nl koopt ben je veel goedkoper uit. Het is niet echt oplichterij maarje betaald voor de arbeids uren. Ik zal even een systeem voor je samenstellen (op azerty). EDIT: Even een PC samengesteld inclusief Windows Vista Home Premium 64bit NL, Je moet het systeem nog wel zelf opbouwen. Als je geen vista nodig hebt kun je die weglaten en bijv. je systeem door hun laten opbouwen . Bewerkt: 23 juni 2007 door xgaming
ifc3 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 als je echt een mooie wilt hebben zou je deze alienware pc kunnen nemen Dat is nogal oplichterij.. Als je alles bij azerty.nl koopt ben je veel goedkoper uit. Het is niet echt oplichterij maarje betaald voor de arbeids uren. Ik zal even een systeem voor je samenstellen (op azerty). EDIT: Even een PC samengesteld inclusief Windows Vista Home Premium 64bit NL, Je moet het systeem nog wel zelf opbouwen. Als je geen vista nodig hebt kun je die weglaten en bijv. je systeem door hun laten opbouwen . 64bit Windows OS'en zijn nog in Alpha fase.
thuron Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 ik snap niet wat mensen allemaal tegen alienware hebben. het gros van de mensen die er nog nooit mee hebben gewerkt, zegt bij voorbaat al dat het veel te duur is voor de kwaliteit. maar ik ken enkele mensen die een alienware computer hebben, en die vinden het top pc's. je krijgt echt kwaliteit voor je geld!
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Kijk maar naar wat ik heb samengesteld: http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelma...t%5B185571%5D=1 1163Euro.
Dieko Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 ik snap niet wat mensen allemaal tegen alienware hebben. het gros van de mensen die er nog nooit mee hebben gewerkt, zegt bij voorbaat al dat het veel te duur is voor de kwaliteit. maar ik ken enkele mensen die een alienware computer hebben, en die vinden het top pc's. je krijgt echt kwaliteit voor je geld! Ik snap ook niet waarom jij een 2 jaar oude bericht hebt beantwoord Kijk maar naar wat ik heb samengesteld: http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelma...t%5B185571%5D=1 1163Euro. Het topic is al 2 jaar oud
TaartJJ~! Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Kijk eens hier - Intel Core i7 920 @ 2.6GHz - 6GB DDR3-1066 geheugen - 600W voeding - NVIDIA GTX275 (Gaat voorbij de nieuwe HD4890) - Windows Vista 64-bit - 500GB HDD - Azerty montage volledig systeem, dus ze zetten hem voor je in elkaar. Holy crap D: 2 jaar oud topic Bewerkt: 14 april 2009 door TaartJJ~!
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Taartjj, ik heb die Drive op internet opgezocht en er stonden ALLEEN maar slechte comments bij. Verder wel een goed systeem, maar die 6GB RAM kan toch wel wat minder? EDIT: Lol ik zie het nu ook XD Wie gaat er dan ook een 2 jaar oud topic dan weer openen XD Bewerkt: 14 april 2009 door djmaddox
Sprunk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Whahaha, 1 april met een verleng snoer hiezo. Maar, mocht hij nog geen PC hebben gekocht, zou ik eens series gewoon keihard die van Taart gaan halen! Bewerkt: 14 april 2009 door Sprunk
TaartJJ~! Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Taartjj, ik heb die Drive op internet opgezocht en er stonden ALLEEN maar slechte comments bij. Verder wel een goed systeem, maar die 6GB RAM kan toch wel wat minder? Tweakers.net raadde die aan 2 maand geleden D:
thuron Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 wtf heeft het er nou mee te maken dat het topic 2 jaar oud is?? ik zie op alle forums waar ze over alienware praten, dat alle mensen die nog nooit met een alienware hebben gewerkt, als kneuzen zitten te zeggen dat alienware veel te duur is. De prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed! dat jullie kneuzen dat niet kunnen betalen, is niet mijn probleem...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 wtf heeft het er nou mee te maken dat het topic 2 jaar oud is?? ik zie op alle forums waar ze over alienware praten, dat alle mensen die nog nooit met een alienware hebben gewerkt, als kneuzen zitten te zeggen dat alienware veel te duur is. De prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed!dat jullie kneuzen dat niet kunnen betalen, is niet mijn probleem... Héé. hou is je klep aub. Zelf een PC samenstellen heeft ALTIJD een betere prijs/kwaliteit verhouding. Van welk merk een PC is maakt echt een drol uit, of het nu van Alienware, Asus, MSI of van het AH huismerk is.
Thundercover Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Lijkt me niet nodig om dit topic open te laten voor enkel reacties dat het een oud topic is. De toevoeging vond ik echter ook niet zo nuttig en ik neem aan dat de topic starter inmiddels wel een nieuwe pc heeft.
Recommended Posts