Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij is geupdated :)

Ik hoop dat jullie hem nu wel vet vinden :)

Dit is mijn mooiste sig tot nu toe (vindt ik zelf dan)

Ik heb nogal moeite met engels gimp tuts dus :)

Kben zelf wat aan het proberen :)

Please rates & tips!

Vriendelijke groet stijn :bier:

Geplaatst:

Je achtergronden zijn altijd ongeveer hetzelfde. En opzich is de achtergrond wel mooi, want de kleuren zijn leuk en het ziet er goed uit, maar die achtergrond past niet bij alle renders. Bij deze HALO render past hij al helemaal niet. Je kon beter de kleuren van de achtergrond ongeveer hetzelfde nemen als die van de render, of andersom. De tekst is veel te simpel en de kleuren passen ook niet bij de achtergrond, voeg wat meer effecten toe, en neem betere kleuren. Verder vind ik dit maar een simpele signature, wat meer effecten konden geen kwaad. Ook mis ik weeral een rande, 1px zwart, of kleur van de signature. ;) Deze krijgt een 6/10. Blijven werken. :)

Geplaatst:

Bedankt :)

Ik ben er helemaal niet goed in,

Maar iedereen maakt een begin :)

Kan iemand alstublieft een boel nederlandse gimp

Tut's hier neer zetten :( Ik vindt alleen maar

Nog meer die willen raten en tips?

Ik denk dat ik maar een tijdje ga stoppen met sigs maken.

Ik vindt zelf dat ik wel vooruit ben gegaan :)

Geplaatst:

ik vind het een mooie signature,de achtergrond past bij de afbeelding maar het lettertype vind ik wel ietsje minder zou ik hem raten-->7.5/10

Geplaatst:
Je achtergronden zijn altijd ongeveer hetzelfde. En opzich is de achtergrond wel mooi, want de kleuren zijn leuk en het ziet er goed uit, maar die achtergrond past niet bij alle renders. Bij deze HALO render past hij al helemaal niet. Je kon beter de kleuren van de achtergrond ongeveer hetzelfde nemen als die van de render, of andersom. De tekst is veel te simpel en de kleuren passen ook niet bij de achtergrond, voeg wat meer effecten toe, en neem betere kleuren. Verder vind ik dit maar een simpele signature, wat meer effecten konden geen kwaad. Ook mis ik weeral een rande, 1px zwart, of kleur van de signature. ;) Deze krijgt een 6/10. Blijven werken. :)

Jij kan ook goed positief blijven. En dan zeg je dat ik altijd negatief ben.

Bigstijn! Je hebt het kei goed geprobeert en hier mij rates!

FONT.png Lettertype: 8,66666666666667

• Plaatsing: 9
  • Face: 9
  • Kleur: 8

RENDER.png Render: 8,66666666666667

• Plaatsing: 9
  • Mooiheid: 8
  • Ingeblend: 9

BORDER.png Border: 6,5

• Stijl: 6
  • Dikte: 7

COLOR.png Kleur: 7,5

• Stijl: 8
  • Verdeling: 7

BACKGRND.png Achtergrond: 8

EFFECTS.png Effecten: 7

OTHERS.png Overige: 7

BNSPNTS.png Bonuspunten: 7

COMMENTS.png Commentaar:

Ziet er echt goed uit! Misschien volgende keer iets bredere border. Dan is ie helemaal toppie ;)

TOTAAL: 7,541667

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor je aardige rate mister.x :) Ik ga proberen bij men sigs die ik ga maken een goede render te vinden.

Maar dat is juist net mijn probleem want ik kan geen goede vinden :( want dan hebben ze alltijd achtergrond :(

Stijn

Bewerkt: door Bigstijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...