Jump to content

Spel valt uit bij laden savegame?

Recommended Posts

Geplaatst:

Yu,

Ik wil m'n savegame laden en ik krijg steeds een foutmelding?

komt het mischien omdat ik met de IMGtool een gebouw heb willen instaleren want toen begon het dus daarna heb ik die file verwijderd en de orginele file terug erin gezet en dus ik dacht het zal nu wel goed zijn ik wil mijn saegame laden en weer die foutmelding iemand een oplossing?

grtz ninoke :bier: jaja bier :puh:

Geplaatst:
Yu,

komt het mischien omdat ik met de IMGtool een gebouw heb willen instaleren want toen begon het dus daarna heb ik die file verwijderd en de orginele file terug erin gezet en dus ik dacht het zal nu wel goed zijn ik wil mijn saegame laden en weer die foutmelding iemand een oplossing?

Ik denk dat het daaraan ligt. Probeer San Andreas opnieuw te installeren. Verwijder SA eerst bij software. Dat kan je vinden in start----> configuratie scherm----> software. Zoek SA op en klik op verwijderen. Installeer daarna SA opnieuw. Je savegames blijven gewoon staan! Als het goed is moet hij het nou weer doen. :bier:

Geplaatst:

Als je je spel vroeger gedowngraad hebt,dan heb je zeker je vroegere file(V2)) in je spel gestoken.

Maar je had het vergeten of je hebt je savegamerverwijdert of verkeerd op je User map gestoken.

Als het dat is, laat het dan weten in dat topic.

Ik of iemand anders ga je wel helpen :)

Geplaatst:
Yu,

Ik denk dat het daaraan ligt. Probeer San Andreas opnieuw te installeren. Verwijder SA eerst bij software. Dat kan je vinden in start----> configuratie scherm----> software. Zoek SA op en klik op verwijderen. Installeer daarna SA opnieuw. Je savegames blijven gewoon staan! Als het goed is moet hij het nou weer doen. :bier:

Hoeft niet per definitie. Als het daaraan zou liggen, dan zou dat betekenen dat hij een mod niet geod installeert, maar dat lijkt meer eerlijk gezegd nogal stug bij een texture van een gebouw. Als het een model was, dan zou het kunnen, maar als je een texture niet goed installeert, dan zal het model daarvan gewoon wit blijven, volgens mij.

Overigens, 'Ninoke', heb je misschien je 'main.scm' vervangen? Als je die vervangt doen de savegames het niet meer. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je een verkeerde versie savegame laadt. Een nieuwe, schone installatie kan een goede optie zijn, zoals 'spoeky' al suggereerde.

Geplaatst:

Kheb hem helemaal opnieuw geinstaleerd en hij doet het weer!

-Mathijs- hoe weet jij dat allemaal toch? _O_:tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...