Jump to content

Lindsay Lohan

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij is inderdaad niet geweldig, maar ook niet slecht

Rondom de render vind ik niet zo mooi je had beter drop shadow ofzo kunnen doen

De achtergrond is een beetje saai mischien kon je eerst motion blur doen en dan brushes/effecten gebruiken.

De tekst past erg goed

De sig ziet er nu iets te netjes uit hij mocht van mij wat wilder ;)

Quaz

Geplaatst:

Ik vind dit een van je betere. Maar dat zal vooral zijn omdat je nu eens een andere stijl hebt toegepast, en het resultaat ziet er zeker positief uit.

De render past goed bij de achtergrond en met die effecten rond Lindsay zorg je ervoor dat ze goed infade (Je hebt die effecten gesmudged zeker?). De verdere effecten zijn simpel, maar wel mooi. De tekst past goed bij de rest, leuke kleur, plaatsing en lettertype. Misschien nog een randje van 1px in een kleur van de signature toevoegen, en dan is hij helemaal af, 7.5/10. KUTGW. :tu:

Geplaatst:
Ik vind dit een van je betere. Maar dat zal vooral zijn omdat je nu eens een andere stijl hebt toegepast, en het resultaat ziet er zeker positief uit.

De render past goed bij de achtergrond en met die effecten rond Lindsay zorg je ervoor dat ze goed infade (Je hebt die effecten gesmudged zeker?). De verdere effecten zijn simpel, maar wel mooi. De tekst past goed bij de rest, leuke kleur, plaatsing en lettertype. Misschien nog een randje van 1px in een kleur van de signature toevoegen, en dan is hij helemaal af, 7.5/10. KUTGW. :tu:

Dank je. :)

Ik heb het ook altijd dat ik de rand vergeet, maar ja...

Zoveel verschil maakt het denk ik niet he:

llpngok6.png

Of eigenlijk wel een beetje stijl... :)

Geplaatst:

Leuk sigje hoor, een beetje apart vergeleken met de andere sig's van de laatste tijd. Het steekt goed in elkaar zoals Eros al boven me opmerkte, de kleur, de tekst, plaatsing etc. Mijn enige puntje is echter de render, het zou mooier staan als je Lindsay iets meer inblend. Niet teveel natuurlijk, als je er voor zorgt dat de randen iets minder zichtbaar zijn is het al genoeg. Misschien een blend effectje? Dan zou het ook wat meer rust uitstralen, net als de rest van de signature. Als je die rust ook een beetje bij de render kan creëren dan wordt de signature er zeker stukken beter op. Maar zoals hij nu is, is het ook zeker geen slechte signature. KUTGW!

83%

Geplaatst:

Je wordt alsmaar beter en beter .

Dit resultaat vind ik heel goed .

Het mist nog wat effecten maar dat ga je nog leren :)

Rate :

8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...