Ninoke Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Yu, Ik heb het laats real gta3 gedownload en netjes geinstalleerd alleen krijg ik een foutmelding "Unhandled exeption:c0000005 at adres 005ac3bb ik wil een plaatje uploaden maar dan faalt ie maar kan iemand mij helpen? grtz Ninoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Dat ligt uiteraard aan de real GTA III mod. Installeer GTA III opnieuw, dan zal hij het wel weer doen. Als je mods installeert moet je zeker weten dat je dat goed doet. Let dus goed op als je daarna weer mods gaat installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 kan het zijn dat je die 2 bestanden niet verwijdert heb , die verwijdert moeten worden. Anders kan het zijn dat ie crasht. Anders net zoals hier boven ff gta III op nieuw instaleren en dan nog een keer proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.