Jump to content

x64 CPU Usage.. WTF?!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoihoi :) (Denk dat ik weer is actief word op gtaforum :)

Ik zit hier nu op vista nl x64 en heb een framedrop tijdens het spelen van games als GTA SA en andere games

Als ik tijdens het spelen even snel minimaliseer en het taakbeheer bekijk zie ik dat de verdeling van de snelheden van mijn dual core cpu niet goed verdeeld zijn.. nouja, helemaal niet verdeeld. De ene is 100% belast terwijl de andere niets doet.

Zou dit komen omdat ik een 32 bit game op een 64 bit os speel?

Zo niet: weet iemand waardoor dan wel? want op xp is de snelheid gewoon wel goed verdeeld en is het 32 bit.

Geplaatst:
Hoihoi :) (Denk dat ik weer is actief word op gtaforum :)

Ik zit hier nu op vista nl x64 en heb een framedrop tijdens het spelen van games als GTA SA en andere games

Als ik tijdens het spelen even snel minimaliseer en het taakbeheer bekijk zie ik dat de verdeling van de snelheden van mijn dual core cpu niet goed verdeeld zijn.. nouja, helemaal niet verdeeld. De ene is 100% belast terwijl de andere niets doet.

Zou dit komen omdat ik een 32 bit game op een 64 bit os speel?

Zo niet: weet iemand waardoor dan wel? want op xp is de snelheid gewoon wel goed verdeeld en is het 32 bit.

Is je spel wel dual core ready (standard wordt het helemaal niet verdeeld).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...