iamyourghost Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 hallo allemaal ik zit steeds te proberen hoe de jetpack functie werkt maar ik weet nog steeds niet hoe en wat je moet doen ervoor want ik heb de trainer speciaal hier voor kan iemand me hier voor helpen A U B alvast bedankt iamyourghost >>> Door Matiscus: Dit hoord meer thuis in SA general. <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) hallo allemaal ik zit steeds te proberen hoe de jetpack functie werkt maar ik weet nog steeds niet hoe en wat je moet doen ervoor want ik heb de trainer speciaal hier voor kan iemand me hier voor helpen A U B alvast bedankt iamyourghost Zo te zien moet je via 'RSHIFT + I' de jetpack atciveren. Via 'RSHIFT + O' en 'RSHIFT + L' kun je dan op en neer gaan. Bewerkt: 23 juni 2007 door -Matthijs- Reageren
iamyourghost Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 hallo allemaal ik zit steeds te proberen hoe de jetpack functie werkt maar ik weet nog steeds niet hoe en wat je moet doen ervoor want ik heb de trainer speciaal hier voor kan iemand me hier voor helpen A U B alvast bedankt iamyourghost Zo te zien moet je via 'RSHIFT + I' de jetpack atciveren. Via 'RSHIFT + O' en 'RSHIFT + L' kun je dan op en neer gaan. dan staat der flip en flip is bedoeld als je in je auto bent dan draaid de auto welke ik heb 2 shifts bij de rechtse komen infernusen zeg je rshift1 want bij de linkse staat der dan flip >>> Door Bling: Triplepost samengevoegd. Gebruik voortaan even de Bewerk-knop, indien je nog wat aan een bovenstaand bericht van jezelf wilt toevoegen. <<< Reageren
joopykoopy Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 ik ben goed met de jatpack functie je moet de shuft rechts en de i (niet de 1) tegelijk indrukken dan staat er jatpack on! dan rechter shift en O om omhoog te gaan en rechtershift en L om naar beneden te gaan rechtershift en P om vooruit te gaan sturen doe je met de muis hoop dat het zo duidelijk is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.