Jump to content

hoe werkt de jetpack functie

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal :cya: ik zit steeds te proberen hoe de jetpack functie werkt maar ik weet nog steeds niet hoe en wat je moet doen ervoor want ik heb de trainer speciaal hier voor kan iemand me hier voor helpen :schater: A U B :schater:

alvast bedankt iamyourghost :tu:

>>> Door Matiscus: Dit hoord meer thuis in SA general. ;) <<<

Geplaatst: (bewerkt)
hallo allemaal :cya: ik zit steeds te proberen hoe de jetpack functie werkt maar ik weet nog steeds niet hoe en wat je moet doen ervoor want ik heb de trainer speciaal hier voor kan iemand me hier voor helpen :schater: A U B :schater:

Zo te zien moet je via 'RSHIFT + I' de jetpack atciveren. Via 'RSHIFT + O' en 'RSHIFT + L' kun je dan op en neer gaan.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Zo te zien moet je via 'RSHIFT + I' de jetpack atciveren. Via 'RSHIFT + O' en 'RSHIFT + L' kun je dan op en neer gaan.

dan staat der flip

en flip is bedoeld als je in je auto bent dan draaid de auto

welke ik heb 2 shifts

bij de rechtse komen infernusen

zeg je rshift1 want bij de linkse staat der dan flip

>>> Door Bling: Triplepost samengevoegd. Gebruik voortaan even de Bewerk-knop, indien je nog wat aan een bovenstaand bericht van jezelf wilt toevoegen. <<<

Geplaatst:

ik ben goed met de jatpack functie

je moet de shuft rechts en de i (niet de 1) tegelijk indrukken dan staat er jatpack on!

dan rechter shift en O om omhoog te gaan en rechtershift en L om naar beneden te gaan

rechtershift en P om vooruit te gaan

sturen doe je met de muis

hoop dat het zo duidelijk is ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...