gtagang60 Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 hoi weet ik heb gtavc op de pc en mta ook 0.4.1 maar ik kan het nog niet spelen ik weet ook niet waarom kan iemand mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ik verplaats U naar de afdeling MTA. Wij danken U voor Uw komst en wensen U hier nog een prettig verblijf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Lekker officieel zeg, je hebt wel gelijk, het had op de MTA afdeling gevraagd moeten worden, ik vind hoe je het gezegd hebt wel grappig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 eej, wat geeft ie aan als je et op wil starten.....?? leg et ff beter uit!! hier kunnen we nix mee naja mzzls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 ge moe ook nog een progamma downen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 dat heeft ie, hij heeft mta en gta vice city, werkt het niet of weet je niet hoe t werkt, anders kunnen we je niet helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.