Jump to content

Hoe speel je dit?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil GTA spelen op deze site,kan dat?

Want je kon online spelen(stond er in ieder geval bij op google :D )

Plz antwoord ik wil het spelen

:cya::cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Whaha lol, (sorry moest even).

Je kan GTA online spelen. Dat kan je doen d.m.v. MTA of SA:MP. Dit zijn multiplayer mods die je kan installeren op je computer. Je moet echter wel V1 van GTA SA hebben (Denk dat je het over SA hebt dus...). Dan ga je naar start en dan start je multi theft auto op ;) Je speelt niet via de site maar via een server, daar zijn andere spelers en kan je racen. Deathmatch versie die moet nog uitkomen. Je kan MTA (als het goed is) vinden in de downloads sectie.

EDIT: De download link ;)Klik

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

Met andere woorden, je kunt op deze site geen GTA spelen, alleen erover praten.

Gta kost ook niet zoveel geld, en anders ********

>>> Door Lantyz: Foei!<<<

Geplaatst:

Je hebt dus twee mods die je op San Andreas kan installeren waardoor je met anderen via internet kunt spelen, ze heten SA:mp en MTA:SA. Je kunt ze downloaden op http://www.sa-mp.com en http://www.mtasa.com Nadat je deze gedownload hebt moet je ze installeren, klik op de automatische installer en kies je SA-map. De installer zal de mod nu installeren en je hebt dus nu de mogelijkheid om online tegen andere spelers te spelen.

Let wel op dat deze mod het alleen doet op versie 1(V1). Je kunt je versie controleren door in je beginscherm rechtsonderin te kijken.

Niks? V1

V1.01? V1.01

V2? V2

V1 en V1.01 staan gelijk aan elkaar. Heb je V2 dan zal je even een patch moeten installeren, ik heb hem even voor je geüpload: Klik

Heb je V1 dan is er verder niks aan de hand en kan je wat hiervoor is beschreven negeren.

Mvg,

VWO-er

Geplaatst:

Hij bedoelt of je hier gta kon spelen,bv runescape op *tuuut*.

Nee GTA kan je hier niet spelen,GTA moet je kopen in de gameswinkel.Gta 1 & GTA 2 kun je wel downloaden op RockstarGames.

Geplaatst:

je hoeft geen sterretjes tedoen hoor ik speelde runescape

lol 0_0

maar ey vwo-er

als ik op die site ga dan zijn er veel downloads maar welke moet ik kiezen?

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd; Gebruik a.u.b. de Bewerk-knop<<<

Geplaatst:

Om precies te zijn, deze. Ik neem aan dat je de installatie begrijpt, als het anders mocht wezen, zeg het en dan zal ik/of een ander lid dat wel even uitleggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...