Blink Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ey mensen, Ik heb sinds een paar minuten windows vista home geinstalleerd. Helemaal leuk allemaal maar ik krijg geen verbinding met een onze router beneden. De verbindingen hier lopen allemaal nog gewoon via draad dus... Hoe kom ik op Internet? Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Heb je alle drivers geinstalleert op de goede manier? En zijn die ook compatible met Vista Home? Probeer alles nog eens opnieuw te instaleren en start de pc eens opnieuw op. Als het niet lukt kan je altijd nog de helpdesk van je internet-provider of van het modem bellen Succes! Reageren
Blink Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Realtek RTL8169/8110 PCI-E Gigabit Ethernet NIC Dat is mijn netwerk kaart... iemand misschien zin om de goede drivers te zoeken? Voordat ik WEER het verkeerde download Bewerkt: 23 juni 2007 door Blink Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) misschien kan je op google zoeken ofzo , het zal echt niet zo gauw verkeerd gaan met verkeerde drivers. Ik ga toch nog opzoek , omdat ik toch niks beters te doen heb. post wel wat in de edit! Ongetwijfelt zul je hier iets aan hebben: http://tweakers.net/meuktracker/14911/Real...serie-6.63.htmlhttp://www.download2easy.com/Drivers_cat_5_p_72.html Bewerkt: 23 juni 2007 door Galiorix Reageren
Blink Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Nog steeds geen verbinding Krijg al redelijk zin om Vista de deur uit te trappen :dans: :dans: Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 hmm , wie houd je eigenlijk tegen. Maar voordat je dat doet moet je wel al het mogelijke geprobeert heben dus ik zou toch nog een keertje naar de helpdesk van Realtek mailen of bellen. Reageren
Blink Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 hmm , wie houd je eigenlijk tegen. Maar voordat je dat doet moet je wel al het mogelijke geprobeert heben dus ik zou toch nog een keertje naar de helpdesk van Realtek mailen of bellen. Ik ben even achter mijn computer gaan kijken en omdat ik toch alles had gegeven wisselde ik de UTP kabel om. De UTP kabel heb ik in de Interne aansluiting gedaan, en ineens heb ik Internet Bedankt Galorix voor je tijd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.