Jump to content

User Tracks probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

euh.. Ik heb een paar lietjes in mijn User Tracks map gezet.. eers deet ie het maar op een dag ging ie één lietje niet meer spelen. de dag later speelde die de andere niet meer en alleen die ik heb het lietje eruit ''gestuurt'' maar nu speelt ie niks meer af... wat moet ik doen?

Geplaatst:

Ikweet niet precies het probleem maar proeer eens gta_sa.set te verwijderen uit je User Files map, nu zullen je instellingen weer standaard zijn maar wellicht is je probleem verholpen.

Als het niet helpt, scan je User Tracks weer eens, doe het een paar keer en wie weet is je probleem nu verholpen. BTW, er mogen alleen WAV's en Mp3's in je User Track-map staan, ik zie er weinig hoop in maar je weet het nooit...

VWO-er

Geplaatst:

hou je stil over je WAV's en Mp3's daar heeft al iemand over geklaagt en daar moet je het mee houwen..

trouwens het lukt niet..

weet iemand anders iets? :{

Geplaatst:
hou je stil over je WAV's en Mp3's daar heeft al iemand over geklaagt en daar moet je het mee houwen..

trouwens het lukt niet..

Zet je instellingen dan op "Automatic Scan" in de Options->Audio.

Geplaatst:

trouwens het lukt niet..

nou dat helpt... heb ik al geprobeert hij speelt alleen die ene liet af... :N

Geplaatst: (bewerkt)

trouwens het lukt niet..

probeer eens te scrollen tussen de liedjes in je user track.

misschien dat dat helpt ^_^

Bewerkt: door GTA freakje

trouwens het lukt niet..

probeer eens te scrollen tussen de liedjes in je user track.

misschien dat dat helpt ^_^

euh.. wat bedoel je met scrollen?

Bewerkt: door superjetze
Totaal overbodig plaatje verwijderd.
Geplaatst:

trouwens het lukt niet..

Nou bij mij werken WAV's niet maar dat zal wel aan mij liggen ofzo O_O

Maar um...waar slaat dat plaatje van die eend op?

Geplaatst:

ooh niks...

maar goed ik heb het probleem al gevonden hij speeld alleen wma's af.. hoe maak ik van mijn mp3's wma's?

Geplaatst:
maakt dat iets uit wma of mp3

JA!!! hij speelt alleen wma's af ik heb 2 wma's en die speelt ie alleen af :duh: (zei ik al)

maar goed niemand weet hoe je van mp3's wma's kan maken?

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid, San Andreas ondersteunt de volgende formaten: Windows Wave files (WAV) en Ogg Vorbis (OGG). De andere formaten ondersteunt hij standaard niet, hiervoor zul je dus dingen moeten installeren. Installeer de laatste versie van QuickTime Player (Klik), download de laatste Windows Media Player (Klik) of download een CODEC pak (zoek op Google voor verschillende pakketen). Wanneer je even een paar van die dingen instaleert zal San Andreas ook MP3, WMA, M4A, etc af kunnen spelen.

Wanneer je MP3 naar WMA wilt converten moet je hier even kijken, daar staan genoeg. Er zijn veel goeie progamma's, dit progamma heeft positieve reacties, dus wellicht kun je die eens proberen :)

Succes!

Even voor de duidelijkheid, San Andreas ondersteunt de volgende formaten: Windows Wave files (WAV) en Ogg Vorbis (OGG). De andere formaten ondersteunt hij standaard niet, hiervoor zul je dus dingen moeten installeren. Installeer de laatste versie van QuickTime Player (Klik), download de laatste Windows Media Player (Klik) of download een CODEC pak (zoek op Google voor verschillende pakketen). Wanneer je even een paar van die dingen instaleert zal San Andreas ook MP3, WMA, M4A, etc af kunnen spelen.

Wanneer je MP3 naar WMA wilt converten moet je hier even kijken, daar staan genoeg. Er zijn veel goeie progamma's, dit progamma heeft positieve reacties, dus wellicht kun je die eens proberen :)

Succes!

ja maar het gaat om een probleem,een fout,mischien wel een 4rus, dus niet over de standaart gta want hij kon ze eers wel spelen... maar toch bedankt ik heb nu wma's mijn probleem is nu min of meer verlopen..

Bewerkt: door superjetze

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...