Flitskikker Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Missie: Vliegschool Cheaten mag Versie 1 Overig: Die vliegschool is echt moeilijk, vooral als mijn pc zo traag reageerd. Als je zin hebt, MAG je ook de driving school doen. GTASAsf2.b
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Doe ik voor je. Gehaald: Flying school Takeoff gold Land Plane gold Circle Airstrip gold Circle Airstrip and Land gold Helicopter Takeoff gold Land Helicopter gold Destroy Targets gold Loop the Loop gold Barrel Roll gold Parachute onto Target gold Beloning: Er spawnen nu een Hunter Stuntplane en Rustler bij Verdant Meadows. Gehaald: Back to school (driving school) The 360 gold The 180 gold Whip and Terminate gold Pop and Control gold Burn and Lap brons Cone Coil zilver The '90' zilver Wheelie Weave zilver Spin and Go gold P.I.T. Maneuver gold Alley Oop zilver City Slicking gold Ik heb natuurlijk geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 23 juni 2007 door Jow Tommy Verceti
Recommended Posts