ThijSz0rz Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Me 2e Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Leuke, duidelijke tutorial, zeker niet slecht voor je tweede. Er worden simpele maar effectieve effecten gebruikt, perfect voor beginners, de outcome ziet er ook goed uit. KUTGW. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Heel mooie uitkomst . Zoals Eros zegt dit is gode voor de beginners Hopelijk maak je er meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Mooie, makkelijke en handige tut, met een mooie outcome. Niet de moeilijkste opties gebruikt, dus, zoals al 2 maal is gezegd, perfect voor de mensen die beginnen met PhotoShop. KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Goed te volgen tutorial! Mijn outcome: Gecombineerd met de Swirl-tutorial van Quaz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThijSz0rz Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 woow supergoede outcome!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0rd1 Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 wie weet waarom ik die afbeelding niet te zien krijg?....... graag pirve contact Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 wie weet waarom ik die afbeelding niet te zien krijg?....... graag pirve contact De afbeelding staat er al op sinds 2007 en is geüpload via een image hosting website. Na verloop van tijd (met name als we over jaren spreken) verdwijnt de afbeelding meestal vanzelf. Je zou de topic-starter een PB kunnen sturen om te vragen of hij zijn tutorial nog heeft en deze misschien opnieuw zou kunnen posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.