Kidco5 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Ik heb een cheat gevonden die alleen nog maar voor de pc op WikiGTA stond. De cheat voor de snellere gameplay was alleen nog maar voor de pc beschikbaar. Ik heb hem gevonden voor op de PS2: driehoek, boven, rechts, onder, L2, L1, vierkant. Ik hoop dat je hier iets mee kan doen. EDIT: O ja ik was er nog vergeten bij te zeggen dat het voor GTA San Andreas is.... Bewerkt: 24 juni 2007 door Kidco5 Reageren
Peralta Alvarez Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Proficiat, zo vaak kom je een nieuwe cheat niet tegen... Even terzijde: WikiGTA vertoont wel meer PS2-gebrekken, zo staat er bij Tear Gas Bomb niet vermeld dat de PS2 Platinum versie van VC dat wapen niet ondersteund. Reageren
JeGe Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Proficiat, zo vaak kom je een nieuwe cheat niet tegen...Even terzijde: WikiGTA vertoont wel meer PS2-gebrekken, zo staat er bij Tear Gas Bomb niet vermeld dat de PS2 Platinum versie van VC dat wapen niet ondersteund. Dat klopt niet. Ik heb tot nu toe alleen die bommen gevonden op het vliegveld in LV. En ik heb ook de Platinum versie. Dus ze zitten er wel in. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Proficiat, zo vaak kom je een nieuwe cheat niet tegen...Even terzijde: WikiGTA vertoont wel meer PS2-gebrekken, zo staat er bij Tear Gas Bomb niet vermeld dat de PS2 Platinum versie van VC dat wapen niet ondersteund. Dat klopt niet. Ik heb tot nu toe alleen die bommen gevonden op het vliegveld in LV. En ik heb ook de Platinum versie. Dus ze zitten er wel in. Het gaat over Vice City, niet over San Andreas. In Vice City zit alleen Teargas in de PlayStation versie en blijkbaar dan ook nog alleen in de normale versie. Kennelijk dus wél. Bewerkt: 27 juni 2007 door ASPHALT Reageren
maarte41 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Proficiat, zo vaak kom je een nieuwe cheat niet tegen...Even terzijde: WikiGTA vertoont wel meer PS2-gebrekken, zo staat er bij Tear Gas Bomb niet vermeld dat de PS2 Platinum versie van VC dat wapen niet ondersteund. Dat klopt niet. Ik heb tot nu toe alleen die bommen gevonden op het vliegveld in LV. En ik heb ook de Platinum versie. Dus ze zitten er wel in. Het gaat over Vice City, niet over San Andreas. In Vice City zit alleen Teargas in de PlayStation versie en blijkbaar dan ook nog alleen in de normale versie. Ik heb de platinum versie van Vice City op de ps2 en de Tear Gas Bomb ligt wel bij het politiebureau. De enige versie van Vice City waar de Tear Gas Bomb niet te vinden is is de pc versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.