Blue Yoshi 97 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ey Guyz, Ik reed over het water in de regen langs Easter Bay Airport met Cinematic Camera, en zag een vliegtuig bewegen dus de eerste 0.000000001 seconde dacht ik dat ie ging opstijgen maar hij reed achteruit!!! En toen reed hij dus het water in! Komt dit vaak voor?
SWYV Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 ik heb ook nog nooit gezien in water maar het is zeker die geval van vallende vliegtuigen dat vooral dichtbij die plek gebeurt namelijk Mount Chilliad daar gebeuren wel vaak van dat vliegtuigjes crashes
Donwell Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Dit komt wel vaker voor, dit heb ik al verscheidene keren meegemaakt. Het is verder geen EE of i.d. Niks om je zorgen over te maken dus.
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 kijk , dat ze in het water vallen komt wel vaak voor , alleen achteruit heb ik nog nooit meegemaakt
Big Boss Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik dacht dat er alleen Rustlers en Dodo's en zo neerstorten, maar toch niet een hele Nevada? Overigens stijgen er normaal gezien ook nooit vliegtuigen op van op een luchthaven.
GTA freakje Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik dacht dat er alleen Rustlers en Dodo's en zo neerstorten, maar toch niet een hele Nevada? Overigens stijgen er normaal gezien ook nooit vliegtuigen op van op een luchthaven. nee jammer genoeg niet. ik vind het veel leuker als vliegtuigen opstijgen van de vliegvelden. in GTA VC en 3 gebeurde dat wel.
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Maar het leek net alsof hij wou opstijgen alleen reed hij net ff de verkeerde kant op Hij kwam nog bijna bovenop me terecht ook
GTA freakje Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Maar het leek net alsof hij wou opstijgen alleen reed hij net ff de verkeerde kant op Hij kwam nog bijna bovenop me terecht ook :lol: grappig. dat heb ik nog nooit gehad. bij mij storten ze alleen neer. bijvoorbeeld dat ik in de hunter quarry ben en dan opeens BOEM. en dan ligt er een vliegtuig voor mijn neus.
bus Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ik stond eens op de strip een auto te zoeken komt er een rustler langsschuiven
PrI3sT Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 heb ik alleen nog maar gehad met kleine vliegtuigen is dit al gebeurt van iemand met een stuntplane van mij wel
tjoef Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ik vloog eens van Mount Chilliad met een Sanchez en BOEM... een Rustler tegen mijn neus
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Het is leuk dat jullie nu allemaal vliegtuig-crashes gaan opnoemen, maar dit is al lang bekend en niet nodig om te vermelden.
Recommended Posts