Jump to content

PiMP kleding

Aegis

Recommended Posts

Een klein vraagje... (overigens heb ik al zoekmachine bekeken maar kon niks nuttigs erover vinden :lol: )

Weet iemand een winkel waar je echte PiMP kleding kan kopen zoals hier op dit plaatje:

Klikkie

Want ik ben in alle winkels geweest maar deze hoedjes of jasjes ben ik nog nergens tegegekomen... :ph34r:

Of kom je aan dat outfit door bepaalde missies te doen zoals dat rubbere pakje :D ??

Delen op andere websites

aah ok thank you :lol:

Maar waar zit die dan ongeveer in Los Santos :lol: ,want staat als je trug keert naar LS maar dat ben ik al maar heb nog geen nieuwe kledingwinkel gezien die zich heeft geopend :huh: :lol: of ik heb erover heen gekeken... <_<

Delen op andere websites

Hmm volgens mij opent ie als je weer naar LS gaat aan et einde van de verhaallijn

:unsure: (weet et niet zeker)

yup je hebt wel gelijk ;) .

vet man dat je die kleding toch kan kopen bij ds,:D ik dacht ik krijg hem nooit meer maar gelukkig verkopen xze die bij ds, maar ik moet die nog unlocken, geen wonder dat die zo duur is aha :lol: :D;) :o .

Delen op andere websites

DS ja maar die word as later unlockt

erg duur! Maja ik heb al 38 miljoen door gewoon op paarden wedden. :D

jah ds is echt vet duur, maar ik kan dat niet zien op mn sex appeal... of heeft dat er nix mee te maken..?

ik heb inmiddels 67 miljoen op paardenraces gewonnen, ik weet niet waar ik dat aan moet besteden...

Delen op andere websites

ik had ook moeite met Ds vinden,

als je trug bent in Los Santos is die al wel open dacht ik,

net wat Se7en zecht bij victem zit die, maar bij ingame grote map zitten

die 2 T shirts over elkaar,

ga gewoon naar victem en blijf op de stoep lopen totdat je een

geel driehoekje ziet,

niet die van victem natuurlijk <_< en met de bochtjses mee lopen

Delen op andere websites

Maar als jullie zeggen dat dat groene pakje uit de DS winkel komt hoe komt die gozer er dan aan op die screen als hij pas bij de missies is van woozie :huh:

Dat is toch echt een heel stuk voordat je terugkeert naar LS hoor

umm jah idd, maar hij heeft hem van denise gekregen 100% ;) , maar dat soort kleding kun je dus bij ds ook kopen?(weeet ik nog niet, hoop het wel,) ;) .

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...