Woetsha Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Hee, Ik was juist bij freewebs bezig en ik zag dat je ook HTML pagina's kon maken, maar wat is nu het verschil tussen HTML en HTM ? Alvast bedankt, Woetsha. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Niks. HTM is een extensie, en die werkt precies hetzelfdee als HTML. Ik zou er gewoon niet op letten, dat ene lettertje maakt in dit geval geen verschil. Reageren
Woetsha Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Niks. HTM is een extensie, en die werkt precies hetzelfdee als HTML. Ik zou er gewoon niet op letten, dat ene lettertje maakt in dit geval geen verschil. Is het echt helemaal hetzelfde ? Of is er iets anders ? En wat bedoel je met extensie, of beter wat is extensie ? Reageren
xgaming Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Extensie betekent: het gene dat achter een bestandsnaam staat. Bijv. index.php. .php geeft aan wat het is in dit geval is dat dus Hypertext Preprocessor. index.fla (flash) betekent dat het in verband staat met flash. Ik hoop dat je er wat aan hebt . En tussen HTM en HTML zit voor zover ik weet geen verschil. Reageren
Woetsha Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Extensie betekent: het gene dat achter een bestandsnaam staat. Bijv. index.php. .php geeft aan wat het is in dit geval is dat dus Hypertext Preprocessor. index.fla (flash) betekent dat het in verband staat met flash. Ik hoop dat je er wat aan hebt . En tussen HTM en HTML zit voor zover ik weet geen verschil. Oké, bedankt ! Als er iemand denkt dat er toch nog verschillen zijn post het hier maar ! Reageren
Jarno Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Webpagina's worden op het internet gepubliceerd als .html bestanden bijvoorbeeld index.html. Een publicatie vanuit Microsoft Frontpage levert echter .htm bestanden op bijvoorbeeld index.htm.Er zijn geen verschillen tussen beide bestandstypen en het is eenvoudig de naam index.htm te wijzigen in index.html en omgekeerd. Het is wel van belang te weten met welk type u te maken heeft. In veel serverinstellingen wordt de index.html als eerste getoont als u een website oproept. Een frontpage website met een index.htm levert dan een foutmelding op. Bron: Klik Er zijn dus geen verschillen zoals eerder genoemd (Dit is ter bevestiging). Bewerkt: 23 juni 2007 door Jarno Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik had ook eens gehoord dat sommige zoekmachines beter bij jouw site werken als je voor html kiest... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.