Nemean^inf Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Msn live messenger: 8.1 loopt elke keer vast, elke keer met een wit scherm, afsluiten gaat niet alleen via Taakbeheer, wat kan ik hier aan doen. Zie screen: Reageren
SWYV Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 wil jij die MSN helemaal weg en dna opnieuw taakbeheer en daarna ga jij naar de tabblad processen en daarna zoek jij de messenger.exe ofzo en proces beëndigen doen want dit zulke dingen helpt altijd ipv tabblad die toepassingen en dan heropen jij de MSN opnieuw, maar als het blijft met dit probleme kan jij altijd ene oudere versie opzoeken op Herr Google Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Zoals ik al vermelde, moet ik via het tabblad processen msn uitschakelen, en daarna opnieuw opstarten waarna hij weer uitvalt. Dus dat schiet niet echt op, voor de rest denk ik dat het nu opgelost is, google geeft geen oplossing, en MSN 7.5 zuigt. Reageren
sevaboy Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Installeer dan Windows Live Messenger,ik heb hem ook en hij is beter dan die andere messengers. En ze hadden me eens verteld dat 7.5 en 8.0 zwaar is. Reageren
SWYV Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 wrm zuigt de MSN 7.5 zwaar dan? ik gebruik die nog steeds en ben altijd tevreden erover, echt nauwelijks problemen Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Sevaboy, misschien ben ik in het bezit van Windows Live Messenger (8.1)? SWYV, dit komt omdat het niet meer werkt naar mijn zin, als je eenmaal gewend bent aan 8.1 wil je niet meer zonden. Reageren
Die-hard Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 8.1 is nog vrij instabiel, gebruik 8.0. Niet echt veel vernieuwende functies in 8.1 dus ik denk dat het geen probleem moet zijn. Hier vind je de download: http://www.mastaline.com/?pagina=msn/messenger8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.