Jump to content

MSN loopt vast d.m.v 1 gesprek

Recommended Posts

Geplaatst:

Msn live messenger: 8.1 loopt elke keer vast, elke keer met een wit scherm, afsluiten gaat niet alleen via Taakbeheer, wat kan ik hier aan doen.

Zie screen:

Geplaatst:

wil jij die MSN helemaal weg en dna opnieuw

taakbeheer en daarna ga jij naar de tabblad processen en daarna zoek jij de messenger.exe ofzo en proces beëndigen doen want dit zulke dingen helpt altijd ipv tabblad die toepassingen

en dan heropen jij de MSN opnieuw, maar als het blijft met dit probleme kan jij altijd ene oudere versie opzoeken op Herr Google

Geplaatst:

Zoals ik al vermelde, moet ik via het tabblad processen msn uitschakelen, en daarna opnieuw opstarten waarna hij weer uitvalt.

Dus dat schiet niet echt op, voor de rest denk ik dat het nu opgelost is, google geeft geen oplossing, en MSN 7.5 zuigt. :Y

Geplaatst:

Installeer dan Windows Live Messenger,ik heb hem ook en hij is beter dan die andere messengers.

En ze hadden me eens verteld dat 7.5 en 8.0 zwaar is.

Geplaatst:

wrm zuigt de MSN 7.5 zwaar dan? :7 ik gebruik die nog steeds en ben altijd tevreden erover, echt nauwelijks problemen :7

Geplaatst:

Sevaboy, misschien ben ik in het bezit van Windows Live Messenger (8.1)?

SWYV, dit komt omdat het niet meer werkt naar mijn zin, als je eenmaal gewend bent aan 8.1 wil je niet meer zonden. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...