GTA freakje Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) hallo allemaal. ik wil graag weten hoe ik de motor van een vliegtuig kan laten roken. zonder ergens tegaan te vliegen of dat hij explodeert. bijvoorbeeld je slaat erop met iets. (als geprobeerd werkt nie) kan iemand dat vertelle? Bewerkt: 24 juni 2007 door GTA freakje Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Schiet er een paar keer op met een stevig wapen en vlieg er daarna mee. Dan gaat je vliegtuig roken. Pas wel op dat je hem niet helemaal kapot schiet, maar slechts beschadigt. En met een stuntvliegtuig kun je natuurlijk kunstmatige rook maken door op 2 te drukken. Bewerkt: 24 juni 2007 door Flying Dutchman Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Schiet er een paar keer op met een stevig wapen en vlieg er daarna mee. Dan gaat je vliegtuig roken. Pas wel op dat je hem niet helemaal kapot schiet, maar slechts beschadigt.En met een stuntvliegtuig kun je natuurlijk kunstmatige rook maken door op 2 te drukken. het is een handige manier maar hij lukt mij niet. ik doe het met de hydra. zit daar soms de fout? mijn vliegtuig ontploft de hele tijd Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 dan doe je het denk ik iets te veel , anders moet je is tellen hoeveel schoten je telt totdat hij explodeert, dan pak je weer een andere Hydra en daar doe je 1 schot minder , dan moet ie niet ontploffen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Schiet er een paar keer op met een stevig wapen en vlieg er daarna mee. Dan gaat je vliegtuig roken. Pas wel op dat je hem niet helemaal kapot schiet, maar slechts beschadigt.En met een stuntvliegtuig kun je natuurlijk kunstmatige rook maken door op 2 te drukken. het is een handige manier maar hij lukt mij niet. ik doe het met de hydra. zit daar soms de fout? mijn vliegtuig ontploft de hele tijd Daar zit de fout denk ik, ja. Voor zover ik weet kun je bij de Hydra geen rook loslaten, zoals je dat wel kan bij de Stuntplane. Simpelweg natuurlijk omdat die rook in het echt ook op een stuntvliegtuig zit. De extra optie op de Hydra is het afschieten van flares. Als je teveel op je Hydra schiet zal hij inderdaad ontploffen. Als je via deze manier rook wil hebben, zou ik toch een kleiner wapen nemen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Schiet er een paar keer op met een stevig wapen en vlieg er daarna mee. Dan gaat je vliegtuig roken. Pas wel op dat je hem niet helemaal kapot schiet, maar slechts beschadigt.En met een stuntvliegtuig kun je natuurlijk kunstmatige rook maken door op 2 te drukken. het is een handige manier maar hij lukt mij niet. ik doe het met de hydra. zit daar soms de fout? mijn vliegtuig ontploft de hele tijd Daar zit de fout denk ik, ja. Voor zover ik weet kun je bij de Hydra geen rook loslaten, zoals je dat wel kan bij de Stuntplane. Simpelweg natuurlijk omdat die rook in het echt ook op een stuntvliegtuig zit. De extra optie op de Hydra is het afschieten van flares. Als je teveel op je Hydra schiet zal hij inderdaad ontploffen. Als je via deze manier rook wil hebben, zou ik toch een kleiner wapen nemen. wat zijn nou weer de flares? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) wat zijn nou weer de flares? Flares zijn dingen die je kan afschieten op je Hydra met je linkermuisknop. Als je achterna wordt gezeten door een andre Hydra dan kan je zo'n ding laten vallen en dan gaat de raket van de andere Hydra naar dat ding toe, omdat de raketten op warmte afgaan en zo'n flare is dan vrij heet dus gaat de raket daarheen en dus niet naar jou. Bewerkt: 24 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 wat zijn nou weer de flares? Flares zijn dingen die je kan afschieten op je Hydra met je linkermuisknop. Als je achterna wordt gezeten door een andre Hydra dan kan je zo'n ding laten vallen en dan gaat de raket van de andere Hydra naar dat ding toe, omdat de raketten op warmte afgaan en zo'n flare is dan vrij heet dus gaat de raket daarheen en dus niet naar jou. maar ik wil het vliegtuig laten roken. flares zijn lichtbommen die heel heet zijn. dus wat kan ik er mee doen. dat is niet de manier die ik zoek. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan vliegen en dan met je vleugel tegen een gebouw aan gaan. Moet je wel een beetje op oefenen, maar het is niet al te moeilijk. Je moet dan wel zorgen dat je niet neerstort natuurlijk, want zodra de vleugel gaat roken gaat het vliegtuig ook heen en weer te bewegen en is het moeilijker om hem recht te houden. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) toen er ballas op me schoot tijdens het vliegen begon hij te roken. aleen was ik de besturing even kwijt en toen storte ik neer. EDIT: ik vind de manier van dutchy3010 het makkelijkst en handigst. maar soms heb ik wel eens dat hij niet meer weg komt van het gebouw. en dan ontploft hij toch nog dus het is niet altijd makkelijk. Bewerkt: 24 juni 2007 door GTA freakje Reageren
JeGe Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Of je gaat naar een landingsbaan en druk je zo lang achteruit in dat je gewoon op landingsbaan neervalt zonder te exploderen. Doe dit en paar keer en hij blijft roken En inderdaad de besturing word iets lastiger. Bewerkt: 24 juni 2007 door terrorkruimel Reageren
PIERRO P Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ook met een Cropduster kun je kunstmatige rook maken. Deze rook is wat realistischer dan de rook van het stuntplane. klikie Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 de rook van een cropduster is volgens mij water van een sproeivliegtuigje. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Nee het is geloof ik pesticide. Maar als je een vliegtuig wil laten roken alsof deze beschadigt is dan is de rook van de cropduster wel wat realistischer dan die van de stuntplane. Vraagje: waarom wil je eigenlijk een vliegtuig laten roken Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) dat ziet er cool uit. ik vind voertuigen die een rookspoor achterlaten gaaf. zoals rakketten. Bewerkt: 25 juni 2007 door GTA freakje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.