Jump to content

3 Trailers In Totaal!


Dastard

Recommended Posts

The latest "1UP Yours" podcast has a snippet from John Davison who recently saw the new IV demo at R*. He said that the latest demo focuses on an updated version of Broker (the area featured in the previous demo) and revealed that R* plan to release 3 trailers in total, meaning there will be one more trailer after "Looking for that special someone," which is due to be released next week.Listen to the clip below:

BRON:GTA4.net

Het Lijkt er dus op,dat er na de 2de trailer: "Looking For That Special Someone" er een derde GTA IV Trailer zal komen.Als er nog een 4de komt,is nog niet bekend.Ook de 3de trailer zal juist een week na de 2de trailer komen.

EDIT: Dit is ook officiele info van GTA4.net.

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -IV-

    3

  • Dastard

    2

  • K.O.

    2

  • b4rtsimps0n

    2

Fijn :) .

Het zou wel leuk moesten er 3 trailers komen & nu komen er 3 ook :D . Nu komen we nog meer te weten over GTAIV ! En we zitten natuurlijk allemaal te wachten op de trailer van woensdag :eten: .

Bewerkt: door Cherryl
Link to comment
Delen op andere websites

Chill dan zijn we weer op de hoogte. Alleen die eerste trailer was heel kort is denk dat de de tweede en de derde trailers wel wat langer duren en dat we wat meer zien. Ik ben weer op de hoogte dankjewel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las dit gister ook in het feiten topic & op xxx.

>>> Door Dutchy3010: Ten eerste, reclame verwijderd. In het feitentopic is geen discussie mogelijk, en dat kan hier wel. Ik zie het nut van deze post dus niet.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

dus de 3de trailer komt een week na de 2de die we volgende week te zien krijgen ?

Groeten allemaal! :cya:

nee ik geloof dat hij dat stukje verkeerd heeft begrepen..zover ik weet is er nog geen datum van de 3e trailer bekend hoor :bonk: weet niet hoe hij daar bij komt

Link to comment
Delen op andere websites

dus de 3de trailer komt een week na de 2de die we volgende week te zien krijgen ?

Groeten allemaal! :cya:

nee ik geloof dat hij dat stukje verkeerd heeft begrepen..zover ik weet is er nog geen datum van de 3e trailer bekend hoor :bonk: weet niet hoe hij daar bij komt

Heb het filmpje(geluidsfragment) van 1UP beluisterd, en het is waar wat hij zei hoor. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

dus de 3de trailer komt een week na de 2de die we volgende week te zien krijgen ?

Groeten allemaal! :cya:

ja de 3de trailer komt een week achter de 2de trailer.

Nee, er staat: ...and revealed that R* plan to release 3 trailers in total, meaning there will be one more trailer after "Looking for that special someone," which is due to be released next week.. De 'which is due to be released next week' slaat op trailer 2, 'looking for that special someone', en niet op de 3e trailer. Er is dus nog geen datum bekend voor trailer 3, maar ik zelf verwacht dat die datum vrij snel na trailer 2 bekend zal worden gemaakt.

Ik wist het nieuws van de 3 trailers trouwens al een dag voordat dit topic werd aangemaakt. Wat zijn jullie toch laat zeg ^_^

Van de ene kant is 3 trailers wel oké, maar van de andere kant ook weer jammer. Dit betekent namelijk dat ze de info die ze gepland hebben prijs te geven vóór de release verspreiden over 2 trailers, waardoor we nog langer moeten wachten op het andere grote gedeelte van de gegeven info. Ook betekent dit dat als er nog 1 trailer zou komen, deze veel langer zou zijn dan dat er nog 2 trailers moeten komen die bij elkaar dezelfde informatie zouden geven. Eigenlijk moeten we dus nu gewoon nóg langer wachten. (En daarna nóg langer tot ze een pc versie gaan aankondigen, maar dat natuurlijk ter zijde :duh: .)

Nouja, dan wachten we maar gewoon he......... :eten:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...