Jump to content

3 Trailers In Totaal!


Dastard

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -IV-

    3

  • Dastard

    2

  • K.O.

    2

  • b4rtsimps0n

    2

Ik denk dat er niet heel veel info te zien zal zien in de tweede, en derde net iets meer. ik verwachter niet te veel van hoor.
Onthoud die zin!

Eens zien hoeveel informatie we te zien krijgen na de 2de trailer! :Y

Ik denk dat we juist wel veel gaan te weten komen in de 2de trailer. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn :) .

Het zou wel leuk moesten er 3 trailers komen & nu komen er 3 ook :D . Nu komen we nog meer te weten over GTAIV ! En we zitten natuurlijk allemaal te wachten op de trailer van woensdag :eten: .

van donderdag bedoel je

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te horen dat er nog 2 trailers komen. Die eerste vond ik wel een beetje kort. Ik hoop dat de 2e en de 3e trailer van GTA IV wat langer duren. En dat ze meer laten zien van de gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste "1UP Yours" podcast heeft een snippet van John Davison die onlangs de nieuwe IV demo zag toen hij bij R* op bezoek was. Hij zag dat de nadruk in de laatste demo vooral op een updated versie van Broker (het gebied dat te zien was in de vorige demo) lag en openbaarde dat R* van plan is om in totaal 3 trailers uit te geven, dit wil zeggen dat er nog een trailer komt na de "Looking for that special someone" trailer, die volgende week uitgegeven zal worden.

:D

Link to comment
Delen op andere websites

ze lieten voor de release van het spel toch maar 30% aan info enzo zien dus verwacht niks van de trailers en als de trailers wel mooi worden en als je (teveel) gekke dingen gaat zien dan word die game dus nog 70% leiper :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond de eerste trailer echt perfect :D lekker geheimzinnig en beetje de grimmige sfeer late zien van de stad.. voor mij was die trailer echt geweldig. de 2e met wat meer actie erin en dan nog een trailer.. kan niet wachten

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste "1UP Yours" podcast heeft een snippet van John Davison die onlangs de nieuwe IV demo zag toen hij bij R* op bezoek was. Hij zag dat de nadruk in de laatste demo vooral op een updated versie van Broker (het gebied dat te zien was in de vorige demo) lag en openbaarde dat R* van plan is om in totaal 3 trailers uit te geven, dit wil zeggen dat er nog een trailer komt na de "Looking for that special someone" trailer, die volgende week uitgegeven zal worden.

:D

sorry dat ik het vraag maar wat is toch die 1UP Yours waar iedereen het altijd over heeft

\/was niet echt mijn gewenste antwoord maar ik heb gewoon maar effe gegoogeld onderstaand was beter dan gewenst\/

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik het vraag maar wat is toch die 1UP Yours waar iedereen het altijd over heeft

Dat gaat om deze podcast die op 1UP stond waar een man praat over GTAIV omdat hij een paar dagen terug bij Rockstar in New York was waar hij al nieuwe beelden heeft gezien (maar nog niet de nieuwe trailer).

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste "1UP Yours" podcast heeft een snippet van John Davison die onlangs de nieuwe IV demo zag toen hij bij R* op bezoek was. Hij zag dat de nadruk in de laatste demo vooral op een updated versie van Broker (het gebied dat te zien was in de vorige demo) lag en openbaarde dat R* van plan is om in totaal 3 trailers uit te geven, dit wil zeggen dat er nog een trailer komt na de "Looking for that special someone" trailer, die volgende week uitgegeven zal worden.

Fijn dat je er ook achter gekomen bent. Dat is inderdaad de reden waarom dit topic in de eerste plaats geopend is... :duh:

3 trailers... tsja dat betekent dat we natuurlijk wéér moeten wachten op trailer 3 en dus wéér heel lang van tevoren af moeten gaan tellen... Van de andere kant krijgen we dan waarschijnlijk een van de laatste stukjes info te zien van die 30% en weten we dus vrijwel alles wat we te weten komen voor de release :D . En dan natuurlijk nog eens wachten en aftellen voor de release van de pc versie die dan hopelijk toch eindelijk eens aangekondigd wordt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...