Jump to content

3 Trailers In Totaal!


Dastard

Recommended Posts

Persoonlijk vind ik 3 trailers ietwat weinig.Sjah wil zoveel mogelijk info want als PC gamer moet ik minimaal nog tot het 2e kwartaal 2008 wachten.

Maar kan wel inkomen dat men nu wat minder met info gooit om zo minder teleurgestelde kopjes te krijgen en er nog ontzettend veel te ontdekken valt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -IV-

    3

  • Dastard

    2

  • K.O.

    2

  • b4rtsimps0n

    2

Persoonlijk vind ik 3 trailers ietwat weinig.Sjah wil zoveel mogelijk info want als PC gamer moet ik minimaal nog tot het 2e kwartaal 2008 wachten.

Maar kan wel inkomen dat men nu wat minder met info gooit om zo minder teleurgestelde kopjes te krijgen en er nog ontzettend veel te ontdekken valt.

Het staat nog niet vast dat er 3 trailers komen staat op gta4.net. zij hebben contact opgenomen en dit stond ervan op de site: "UPDATE: R* haven't finalized any plans for a definitive number of trailers yet. That is exactly what they told us when we asked them to comment.'

dus kunnen er meer zijn dan 3 of het kan ook bij de 2 blijven die we vanaf donderdag hebben.

misschien hebben we geluk en krijgen we dus meer te zien dan we eigenlijk verwacht hadden.

en morgen komt er op yahoo wat 'exclusiefs' zoals ze beloofd hadden..een interview met Dan Houser. En ze hebben nu een opsomming van bekende details van het spel op de site staan..al hebben ze daar ook neppe info van het zogenaamde turkse OXM erbij gezet..niet echt betrouwbaar dus, én nogal onprofessioneel van Yahoo!.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn er altijd zo'n beetje bij elke GTA, drie trailers geweest.

Maar ook zijn er diverse korte filmpjes en screenshots in het verleden geweest waar je veel uit kan halen. Tevens kan je nadat GTAIV voor op xbox 360 en PS3 uit is kan je zeker ook filmpjes op deze website verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...