Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ey

ik had de Nissan Silvia mod op de Greenwood gezet, maar die was niks ( hij had problemen met rijden ) toen wou ik een nieuwe op de Greenwood zetten, dat had ik gedaan en ik was vergeten de Silvia te verwijderen, ik verwijderde later weer de supra ( degene die ik later erop had gezet ) en me rijtje was bijna leeg ( dus ook geen Silvia ) maar als ik het spel op start is de Greenwood nog steeds een Silvia ( en ik kan hem niet uninstaleren bij SAMI ) is er een manier om de Silvia te verwijderen ?

a.b

Suburban

Geplaatst:

Deze is er, mods kun je altijd nog het beste handmatig installeren en de-installeren. Je kunt hiervoor de IMGTool gebruiken, deze kun je hier downloaden. Als je nog niet weet hoe deze tool werkt, verwijs ik je door naar dit topic, hier wordt je uitgelegd hoe je omgaat met de IMGTool.

Geplaatst:
Deze is er, mods kun je altijd nog het beste handmatig installeren en de-installeren. Je kunt hiervoor de IMGTool gebruiken, deze kun je hier downloaden. Als je nog niet weet hoe deze tool werkt, verwijs ik je door naar dit topic, hier wordt je uitgelegd hoe je omgaat met de IMGTool.

Nog even een toevoeging op Donwell. Om de mod weer te verwijderen heb je natuurlijk wel weer de 2 originele bestanden nodig, namelijk de 'Greenwood.dff' en de 'Greenwood.txd'. Deze twee bestanden kun je in dit topic aanvragen. Als je die twee bestanden hebt, dan kun je die handleiding volgen waarin wordt uitgelegd hoe je die bestanden weer toevoegd.

Geplaatst:

Als je een voertui hebt geinstalleerd met SAMI en daarna installeer je een voertuig

op dat zelfde voertuig met IMG en je gaat het weer uninstalleren met SAMI

dan krijg je een fout omdat je een voertuig hebt geinstalleerd op het zelfde voertuig.

Dan denkt SAMI dat dat voertuig mislukt.

Je kan het altijd beste handmatig doen want dan heb je geen gerztzooi met SAMI.

Het beste IMG-tool is Spark, met dat tooltje is het echt heel snel gebeurt.

Even een ****.dff en ****.txd installeren en je bent klaar.

Daarna even de handling.cfg, vehicles.ide, carcols.dat en carmods.dat wijzigen en je bent klaar.

Ben je vergeten backups te maken, kan je altijd in dit

>>TOPIC<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...