Rene-GTA Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik vind de dvd Pirates of the Caribbean 1 2 en 3. En jullie. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik kan ook echt genieten van Pirates, want ik ben At worlds end 2 keer gaan kijken in minder dan 2 dagen . Als ik moet kiezen welke ik de beste van de 3 pirates vind, kies ik de 3de. Ik kijk ook heel graag de 'American Pie' films, echt goede humor, mooie meisjes:p... Hier een top 3 van beste dvd's voor mij: 1. American Pie reeks. 2. Pirates of the caribbean. 3. Lord of the rings. Ik ben nieuwsgierig welke dvd's jullie gaan kiezen ! Reageren
mathi Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik kan ook echt genieten van Pirates, want ik ben At worlds end 2 keer gaan kijken in minder dan 2 dagen . Als ik moet kiezen welke ik de beste van de 3 pirates vind, kies ik de 3de. Ik kijk ook heel graag de 'American Pie' films, echt goede humor, mooie meisjes:p... Hier een top 3 van beste dvd's voor mij: 1. American Pie reeks. 2. Pirates of the caribbean. 3. Lord of the rings. Ik ben nieuwsgierig welke dvd's jullie gaan kiezen ! ik kies: the godfather scarface the recruit met allemaal dezelfde rode draad: Al Pacino Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik kies voor The Departed, One Flew Over the Cuckoo's Nest, About Schmidt, Batman, Easy Rider en The Shining met als rode draad; Jack Nicholson Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Is pirates 3 al uit op DVD dan? Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Pirates of the Caribbean 3 heeft Keith Richards dat is wel stoer Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 -Scarface -Good Fellas -The Godfather Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Welke dvd vinden jullie leuk ? Van die ronde glimmende schijfkes . Maar welke Film op dvd ik leuk vind is of zijn: Godfather Mortal Kombat De Scary movie serie Niet te vergeten: De kill Bill films Bijna alle goed inhoudende Oorlogs films De Rock Concert films ( live on stage <Instert band name here >) Men ACDC Back In Black Dvd Etcetera, etcetera,... IB Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Is pirates 3 al uit op DVD dan? Ik heb een oom die werkt in de haven van Rotterdam en hij heeft daar een collega, die werkt daar ook. En die collega heeft een vriend en die werkt in Amerika en die vriend heeft die dvd Pirates of the Caribbean 3 gekoopieerd. Oja en Scarface. Is ook een goede film. Bewerkt: 24 juni 2007 door Rene-GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.