PowerPats Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Ik heb het spel uitgespeelt maar wat ik raar vindt is dat de malibu club bijna helemaal geen vergelijkingen toont met andere bedrijven van jou want jouw bodyguards lopen er niet en de beveiliging daar behandeld jou ook als een normaal iemand (ze slaan je en hun gaan niet dood na een klap) is de malibu club nou wel of niet van jou want mischien heb ik iets in de storyline gemist waardoor ik niet echt de eigenaar ben... excuseer me voor mijn domheid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Ik heb het spel uitgespeelt maar wat ik raar vindt is dat de malibu club bijna helemaal geen vergelijkingen toont met andere bedrijven van jou want jouw bodyguards lopen er niet en de beveiliging daar behandeld jou ook als een normaal iemand (ze slaan je en hun gaan niet dood na een klap) is de malibu club nou wel of niet van jou want mischien heb ik iets in de storyline gemist waardoor ik niet echt de eigenaar ben...excuseer me voor mijn domheid Je bent nog niet de eigenaar tenzij je hem koopt. In het begin van de storyline moet je wat missies doen door Kent Paul, de eigenaar van de club op dat moment waarschijnlijk. Later in het spel krijg je de mogelijkheid om gebouwen te kopen, en zo in de Mailibu Club een bankoverval voor te bereiden. Dus, als je hem pas koopt, ben je echt de eigenaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 De malibu club is gewon van jou hoor, er is niets in de storyline wat erop wijst dat de Malibu club niet van jou zou zijn. Je hebt hem gewoon gekocht voor $120.000 en na het voltooien van die asset krijg je gewoon $10.000 per etmaal. De bodyguards die er zijn, moeten uitsmijters voorstellen, die heb je in veel echte discotheken. Dat er geen leden van jou gang (de Vercetti gang) bij de malibu club zijn, is denk ik omdat er op het oostelijke eiland geen gang gevaar dreigt, immers bij de Pole Positon Club staan ook geen gang leden van jou. Op het westelijke eiland is bij ieder bedrijf wél bewaking (ook bij de Film Studio's trouwens) het lijkt me dat het daar wel nodig is aangezien daar de Hatians huizen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Je moet ze gewoon zien als personeel . Luxe toch ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Ik vind het ook niet echt een eigen club die van jou is...Maarja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 ja maar ehh.. wat ik wel vaag vind dat met de vercitti estate een bendelid neerslaat lijk het of hij soort bewusteloos is maar als hij op staat valt hij mij aan en daarvoor doet ie niks voor de zekerrheid 'k heb geen code's gebruikt ontopic: en ''powerpats'' dat is gewon bij iedereen hoor denk ik en wat Jow Tommy Verceti al zei dat er geen echt gevaar is dus het klinkt wel een beetje logisch greettzzz, roneri Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 ja maar ehh.. wat ik wel vaag vind dat met de vercitti estate een bendelid neerslaat lijk het of hij soort bewusteloos is maar als hij op staat valt hij mij aan en daarvoor doet ie niks voor de zekerrheid 'k heb geen code's gebruiktontopic: en ''powerpats'' dat is gewon bij iedereen hoor denk ik en wat Jow Tommy Verceti al zei dat er geen echt gevaar is dus het klinkt wel een beetje logisch greettzzz, roneri Ja dat komt omdat mensen terugslaan als je ze slaat Maar als je 1 gang member neerslaat, gaat niet gelijk de hele gang op je schieten, wat wel gebeurd als je andere gangs neerslaat. Het is dan dus meer een persoonlijke ruzie dan een gang-ruzie xP P.S Phew die ronde getallen zijn weg, ik moest ze behoeden voor die wereldoverheersing waar Nandro het over had! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
darkdude Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2007 dat met de malibu club is het zelfde als de stripclub daar behandeld iedereen je ook niet echt als baas maar word je eerder vermoord dan moord ik gewoon terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.