Dastard Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Hallo,waar kun je op wikigta zien welke kleren ze hebben in winkels of hoeveel sex appeal ze geven? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Dan ga je naar deze pagina http://nl.wikigta.org/wiki/Winkels_%28GTA_San_Andreas%29, die je kan vinden door naar San Andreas te gaan --> winkels etc en dan klik je een kledingwinkel aan waarvan je die informatie wilt hebben en voila. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Hallo,waar kun je op wikigta zien welke kleren ze hebben in winkels of hoeveel sex appeal ze geven? Volgens mij zijn die pagina's op WikiGTA nog niet helemaal af, Jow Tommy Verceti. Je ze sowieso wel op een andere pagina zien, namelijk op deze. Daar staan voor zover ik weet alle kledingstukken beschreven. Reageren
Dastard Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Maar ik bedoel als je bv naar Victim gaat op wikigta daar kun je de kleren niet zien welke ze hebben? kijk:klik Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Maar ik bedoel als je bv naar Victim gaat op wikigta daar kun je de kleren niet zien welke ze hebben?kijk:klik Daar wordt dus nog aan gewerkt, dit zal wel een keer op wikigta komen, bij Binco staat deze informatie er bijvoorbeeld al. Je kan verder nog op de link van Matthijs kijken daar staat ook veel informatie over kleren. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Maar ik bedoel als je bv naar Victim gaat op wikigta daar kun je de kleren niet zien welke ze hebben?kijk:klik Daar heb je gelijk in, die pagina is nog niet af, daar wordt nog aan gewerkt, dus ik denk dat je nog even moet wachten! EDIT: Ik heb een site gevonden waar je van alle kleren de prijs+sex appeal ziet, wel een groot nadeel is dat er geen afbeeldingen bijzijn... deze site heb ik het over! EDIT2: Pff ik ben er met mijn hoofd echt niet bij, nu geef ik de site die Mathijs al heeft gegeven... Bewerkt: 24 juni 2007 door GTA-Freak2 Reageren
Dastard Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Bedankt jongens (en vrouwen)()!Nu nog 1 vraag:Welke kledingstukken heb je nodig voor een bikerkostuum,ik heb al de Biker Jacket aan en de bikerboots,maar wat moet ik van broek & hoofddesksel aandoen? Reageren
PrI3sT Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 ik denk zelf dat dat de enige bikerkledij is maar ja kijk eens bij didier sachs misschien vind je nog iets mooiers Reageren
JeGe Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Bedankt jongens (en vrouwen)()!Nu nog 1 vraag:Welke kledingstukken heb je nodig voor een bikerkostuum,ik heb al de Biker Jacket aan en de bikerboots,maar wat moet ik van broek & hoofddesksel aandoen? Deze kun je alleen krijgen door michelle 100% te daten volgensmij. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Bij 100% met Michelle Cannes krijg je een race-overall (Racing Suit). Ik weet niet precies hoe die Biker Jacket en Biker Boots eruit zien maar kan me daar wel een voorstelling van maken. Lijkt mij dat een leren broek (Leather Pants) verkrijgbaar bij Victims en de Helmut (duitse legerhelm) verkrijgbaar bij Pro-Laps er heel goed bij passen. Reageren
Dastard Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Bij 100% met Michelle Cannes krijg je een race-overall (Racing Suit).Ik weet niet precies hoe die Biker Jacket en Biker Boots eruit zien maar kan me daar wel een voorstelling van maken. Lijkt mij dat een leren broek (Leather Pants) verkrijgbaar bij Victims en de Helmut (duitse legerhelm) verkrijgbaar bij Pro-Laps er heel goed bij passen. Ok,het past perfect,maar ik gebruik die helmut niet,ik gebruik zwarte pet,ik wil geen nazi zijn hoor,nog 1 ding: Doet Er Een Angel mee in gta:SA? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Bedoel je de moto Angel? Deze doet niet mee in GTA San Andreas. Maar een Freeway is bijna het zelfde als een Angel. En dat is ook best wel stoer! Reageren
Dastard Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Bedoel je de moto Angel?Deze doet niet mee in GTA San Andreas. Maar een Freeway is bijna het zelfde als een Angel. En dat is ook best wel stoer! Dacht ik al,zat met VC in me hoofd... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Maar misschien is dit te verkrijgen met een spawner? Maar daar ken ik niets van, dus misschien kan een ervaren modder er iets meer van zeggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.